Սկիզբը այստեղ
Երբ մենք իրականացնում ենք մասսայական նամակագրություն (spam), դրա ընդամենը
9%-ն են մեզ անմիջապես արձագանքում: Դա մեզ
համար անմիջական ազդանշան է, որ մնացած 91%-ը մեզ համար նշանակություն չունեն: Բայց
մենք գիտենք, որ նրանք մեզ համար նշանակություն ունեն: Մենք հասել ենք այն կետին, որ
մարդիկ այլևս չեն ուզում մասնակցել մեր հարցումներին: Հետևաբար, եթե մենք նախօրոք չսահմանենք
մեր յուրաքանչյուր հաճախորդի մասնակցության կարևորությունը, նրանք այլևս չեն համաձայնվի
մասնակցել մեր հետազոտությանը:
Ըստ PEW Center-ի (PEW
Center անկախ ամերիկյան, ոչ կուսակցական կենտրոն է, որը մատակարարում է տեղեկատվություն
սոցիալական հարցումների, հասարակական կարծիքների, դեմոգրաֆիական տենդենցների մասին ԱՄՆ-ում և ամբողջ աշխարհում)
տվյալների հարցվողների 80%-ը կիսատ է թողնում հարցաթերթիկը և սովորաբար հարցվողների 52%-ն է ցանկանում 3 րոպեից ավել տրամադրել
հարցաթերթիկին: Ըստ PEW Center-ի տվյալների նպատակային հարցումներին մասնակցողների
10%-ը հրաժարվում են, քանի որ մտածում են, որ իրենց կարծիքը նշանակություն չունի, եթե
ընկերությունը ժամանակ չի տրամադրում իրականում իրենց ճանաչելու: Այսպիսով, անցանկալի
հարցումները գալիս ու գնում են սպամի նման: Հետևաբար շուկայի հետազոտողները, շուկայագետները
պետք է կարողանան այնպես կազմակերպել այդ գործընթացը, որ այն լինի համապատասխան հարցվողներին
և օգտակար:
Նեդրկայացնում եմ երեք տարբեր ընկերությունների շուկայագետների
կարծիքները, թե ինչպես են իրենք հասկանում իրենց հանրությանը, որպեսզի ճիշտ ներգրավեն
նրանց իրենց բիզնես աշխարհի մեջ:

Լորի Իվենթոչ Ջեյմս (Lori Iventosch –James) Հետազոտողների խմբի կառավարիչ
Adobe

Շենոն Ժենովեթ (Shannon Chenoweth )
Շուկայակն
հետազոտության կառավարիչ:
DeWALT

Քեվին Քնրոյ (Kevin Conroy)
Ռազմավարության մշակամ
և տվյալների բազային բաժնի ղեկավար, Ձեռնարկության
զարգացման բաժնի նախագահ
Univision
Communications Inc.
Комментариев нет:
Отправить комментарий