14.12.2015

Սոցիալական գովազդ

Ձեզ համար առանձնացրել եմ սոցիալական գովազդի վառ օրինակներ: Դրանցից մի քանիսը տարբեր ժամանակներում իրականացրած գովազդային արշավներ են, որոնք մարդկանց և հասարակությանը կարևոր հաղորդագրություն են փորձել հասցնել: Սոցիալական գովազդի առաքելությունն է՝ ազդելով մարդկանց զգայական ընկալումների վրա, կարողանալ նրանց հետ պահել վատ սովորություններից, զգուշացնել դրանց անբեկանելի հետևանքների մասին կամ լուսաբանել հասարակական որևէ կարևոր հիմնախնդիր: Նման գովազդները սովորաբար իրականացվում է պետական կամ որևէ հասարակական կամ էլ միջազգային հովանավորությամբ համապատասխան կառույցների միջոցով: Իսկ երբեմն աշխարհահռչակ բրենդները իրենց վարկանիշի ամրապնդման կամ բարձրացման համար կարող են իրենց թույլ տալ իրականացնել սոցիալական գովազդ՝ իրենց կարևոր ասելիքը փոխանցել հասարակությանը: Ներկայացվող գովազդները մի փոքր կմեկնաբանեմ, թերևս կարծում եմ, որ դրանք մեկնաբանության կարիք չունեն:

Գովազդային օրինակներ, որոնք զգուշացնում և նույնիսկ խնդրում են չծխել, ցույց տալով դրա կործանարար հետևանքները:




«Ըստ վիճակագրության, եթե դու ծխող ես, քո գիրքը կարող է շատ ավելի շուտ ավարտվել , քան որ իրականում պետք է ավարտվի»:


Մի շարք գովազդային օրինակներ ավտոմեքենա վարելիս լիակատար ուշադրություն դարձնելու, այլ բանով չզբաղվելու, մասնավորապես հեռախոսով չխոսելու մասին: Զգուշացում և, կրկին անգամ, զգուշացում, հետևանքները կարող են աղետալի լինել:
 
«Մտածեք երկու կողմերի համար էլ»
«Երեխաների մասնակցությամբ դժբախտ պատահարների թիվը զգալի աճում է դպրոցական արձակուրդների ժամանակ, ինդրում ենք ուշադիր լինել»:

«Մի՛ խոսեք, երբ վարում եք»

«Մի՛ խոսեք, երբ վարում եք»


Ճանապարհին տեղադրած գովազդային բաններ, որը ոչ թե ճանապարհային ազդանշան է, այլ ուղղակի մարդկային լեզվով գրված հաղորդագրություն, որ չի կարելի  արագությունը գերազանցել:


Գովազդային օրինակ, որը ահազանգում է գլոբալ հիմնախնդիրներից մեկը՝ օդի աղտոտումը, և հորդորում է դրա կանխարգելման համար:




Սոցիալական գովազդ աշխարհը իրական ընկալելու և մարդկանց կյանքը տեսնելու մասին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий