Հավանաբար հաճախ շատերը լսում եմ մարքեթոլոգներից հետևյալ միտքը,
որ ցանկացած բրենդ պետք է, որ մարդկանց
մոտ որոշակի զգացողություններ, ընկալումներ առաջացնի, այսինքն, երբ խոսում եք որևէ
բրենդի մասին, նշանակում է խոսում եք տվյալ բրենդի ապրանքների կամ ծառայությունների
օգտակարության, որակական հատկանիշների և, ի վերջո, այն խնդիրների ու պահանջմունքների
մասին, որոնք բավարարում է տվյալ բրենդը: Հաճախ մարդիկ սպառում են որոշակի ապրանքատեսակներ՝ ուղղակիորեն նախապատվություն տալով դրանց և նույնիսկ չեն փորձում
իրենց համար բացահայտել, թե ինչու օգտվեցին հենց այդ ապրանքանիշից և թե ինչ նշանակություն
ունի այդ բրենդը իրենց համար:
Հիմա փորձեք մի քանի բառով նկարագրել, թե ինչ եք զգում և ընկալում,
երբ ասում եք Grand Candy:
Թող իմ այս հարցադրումը չընկալվի, որպես մասնագիտական հետազոտության
կամ ավելի լուրջ վերլուծության առիթ, քանի որ ես խոսելու եմ ուրախ բաներից:
Այո՛, քանի որ այլ կերպ չի էլ կարող լինել: Grand Candy-ն տոն
է, քաղցր տրամադրություն, մանկան ժպիտ, մանկության համ ու հոտ, անփոխարինելի պոնչիկ,
երեխային տված խոստում, որը շատ հեշտությամբ կարող ես իրականացնել, բարի փղիկ, ժամանցի
առիթ և իհարկե վանիլի ու շոկոլադի աննկարագրելի բույր:
Հավանաբար հենց այս զգացողությունները մարդկանց մոտ առաջացնելն
էլ եղել է հիմնական մոտիվը, երբ 2000 թվականի սկզբին` Երևանի հրուշակեղենի գործարանի
հիմքի վրա հիմնադրվել է ձեռնարկությունը:
Պատմական ակնարկ:
Ձեռնարկության պատմությունը սկիզբ է առ 1933 թ-.ից, երբ Երևանի
մակարոնի գործարանը պաշտոնապես սկսեց տարբեր արտադրատեսակների արտադրությունը: Մեկ
տարի անց՝ 1934 թ.-ին, աշխատանքն սկսեց Երևանի hրուշակեղենի գործարանը: Հետագա 17 տարիների
ընթացքում վերոնշյալ գործարաններն երկու անկախ արտադրություններ էին: 1951 թ. դրանք
միավորվեցին, և ստեղծվեց Երևանի հրուշակեղենի
և մակարոնի գործարանը, որը Սովետական Միության՝ այդ ժամանակաշրջանի ամենամեծ
գործարաններից մեկն էր: Կարճ ժամանակահատվածում կառուցվեցին նոր արտադրատարածքներ,
ձեռք բերվեցին նոր հոսքագծեր` կարամելի, թխվածքաբլիթների, շոկոլադի արտադրության և
կակաո հատիկավորի մշակման համար:
1990 թ. գործարանն ամբողջությամբ մատնվեց անգործության, քանի
որ Սովետական Միության փլուզման հետևանքով Հայաստանի Հանրապետության տնտեսությունն ամբողջութամբ քայքայվեց:
1995թ.-ի մայիսին գործարանը
սեփականաշնորհվեց և վերանվանվեց "Հայհրուշակ"
ԲԲԸ: Հետագա 5 տարիների ընթացքում գործարանն
աշխատում էր իր հնարավորությունների 3-4 տոկոսի չափով, և միայն 1999 թ. ավարտին, երբ
փոխվեցին ձեռնարկության բաժնետերերը, գործարար Հրանտ Վարդանյանը "Հայհրուշակ"
գործարանի հիմքի վրա հիմնադրեց "Գրանդ Քենդի" հայ-կանադական համատեղ ընկերությունը, և սկսվեց
գործարանի վերակառուցումը:
Grand Candy-ի տեսականու մասին կարելի է շատ խոսել, քանի որ
տեսականին ինքնին բավականին հարուստ է քաղցրեղենի և հրուշակեղենի ընտրված և համեղ տեսակներով: Սակայն որոշ անուններ կուզենամ առանձնացնել:
Հավանաբար հիմա շատերը ինձ հետ կհամաձայնեն, որ ավելի հաճելի
և քաղցր հյուրասիրություն, քան ֆիրմայի անուշահամ չրերով շոկոլադե քացրեղենն է, փոխարինող
ոչինչ չեն գտնի ամենալավ և ուրախ առիթներին իրենց հարազատներին հյուրասիրելու համար,
այն էլ հայկական գինու կամ կոնյակի հետ: Իսկ ձեզանից քանիսն են, այս տեսականուց իր
հետ տարել արտասահման՝ որևէ մեկին նվիրելու կամ ինչու ոչ զարմացնելու համար: Անկեղծ
ասած ես մինչ այժմ չեմ տեսել օտարազգի մեկին, ով համտեսի այս հրաշք քաղցրեղենն ու չհավանի:
Հավանում են հայկական մրգի անուշ համն ու բույրը, պրոդուկտի օրիգինալությունը: Այնպես,
որ եթե պատրաստվում եք մեկնել արտասահման կամ
ուզում եք Ձեր օտարազգի ընկերոջը հաճելի անակնկալ անել նվիրեք այս տեսականուց:
Մեր փոքրիկների շատ սիրելի թխվածքաբլիթները, որոնք ապահովում
են նրանց առօրյայի քաղցր տրամադրությունը, իսկ զանազան կոնֆետներն ու խմորեղենը ուղղակի
շատերի համար սուրճի կամ թեյի հաճելի սեղանի մոտ հավաքվելու առիթ են դառնում:
Grand Candy-ն հիմնադրման առաջին իսկ օրերից կարողացավ շահել
մարդկանց համակրանքը, մեծերի մոտ արթնացնել մանկության հուշերի համը, իսկ փոքրիկների
համար կերտել մանկություն ՝ մեծանալով նրանց հետ միասին:
Ավելացնեմ նաև այն պոնչիկային տրամադրությունը, որը պարգևում
է միայն Grand Candy-ն: Երբևէ նկատել եք փոքրիկների ոգևորությունը, իրենց տաք պոնչիկներին
սպասող անհամբեր դեմքերը, էլ չեմ խոսում երիտասարդների ու մեծահասակների մասին, ովքեր
դեսերտային ընդմիջում անելու և իրենց մանուկ
զգալու համար, երբեք առիթը բաց չեն թողնում պոնչիկանոց այցելելու համար:
2000թ.-ից սկսվել է "Գրանդ Քենդի" ընկերության ֆիրմային խանութների ցանցի ստեղծումը, որոնցից առաջինը "Պոնչիկանոցն" է: Այսօր ՀՀ տարածքում գործում են 26 ֆիրմային խանութներ, որոնցից 18-ը, ներառյալ 7 խանութ-սրճարանները, տեղակայված են Երևանում:
"Գրանդ Քենդի"-ն տարբերվում է նաև մարդկային ռեսուրսների կառավարման ճիշտ քաղաքականությամբ, ինչի շնորհիվ ձևավորվել է համախմբված հմուտ աշխատակազմ: "Գրանդ Քենդին" այսօր տեղական արտադրության ոլորտում հանրապետության ամենախոշոր գործատուն է և ունի 3200 աշխատակից: "Գրանդ Քենդի"-ի ողջ անձնակազմը` սեփականատիրոջից մինչև շարքային աշխատող, հավատարիմ է մեկ սկզբունքի ՝ "Մենք արտադրում ենք մեր երեխաների, մեր ընտանիքների, մեր ժողովրդի համար", և առարնորդվում է "Մեր որակը մեր հպարտությունն է"
կարգախոսով:
Հետաքրքիր է իմանալ.
"Գրանդ Քենդի" ընկերությունն արտադրում է 350 անուն
տարբեր արտադրատեսակ: "Գրանդ Քենդին"
Հայաստանում հրուշակեղեն և, առհասարակ, սնունդ արտադրող ամենամեծ ընկերությունն է և
միակ գործարանն է Անդրկովկասում, որը զբաղվում է կակաո հատիկավորի մշակմամբ:
2010թ. սեպտեմբերի 10-ին "Գրանդ Քենդի" ընկերությունը
սահմանեց նոր համաշխարհային ռեկորդ` "Աշխարհի ամենամեծ շոկոլադե սալիկ" անվանակարգում,
որը գրանցվեց Գինեսի ռեկորդների գրքում: Սա դարձավ Հայաստանի առաջին արդյունաբերական
ռեկորդը:
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий