Սխալ գովազդ կամ գովազդի տեղի սխալ ընտրություն:
Միմյանց հակասող գովազդային հաղորդագրություն: Ձախից՝ «3-ից 1-ը Լուզիանայում մահանում է սրտի հիվանդություններից»: Աջից՝ «2$ 3-ի փոխարեն» գովազդում է արագ սննդի ֆիրման: |
Նույն պատմությունն է, ինչ նախորդ նկարում: |
Կարելի է ասել հայտնագործություն է:)))) |
Ի՞նչ եք կարծում, որ մոտիկ գնաք ինչ կլինի: Կարգախոսը միգուցե լավն է, բայց այստեղ տեղին չէ: |
Սա ավելի շատ մերչնդայզերի սխալն է: |
Սա նշանակում է, որ մի բան էլ խանութում են Ձեզ վճարելու, որ գնեք իրենց ապրանքը:)))) |
Կարդացե՛ք ավելին:
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
5 մարքեթինգային սխալներ, որոնք զսպում են Ձեր վաճառքը
10 մարքեթինգային սխալներ, որոնցից պետք է խուսափել
Ձեզ եմ
ներկայացնում 10 մարքեթինգային սխալներ, որոնցից պետք է խուսափել, եթե ցանկանում եք,
որ Ձեր բիզնեսի արդյունավետությունը չընկնի: Եվ այսպես՝
1. Լինել ամեն ինչ բոլորի համար:
Դուք չեք կարող լուծել ամենքի խնդիրները: Դուք ունեք
թիրախային լսարան և հաճախորդի իդեալ: Սեգմենտավորեք Ձեր ցուցակը: Նպատակաուղղվեք «ամենաքաղցր»
կտորի վրա:
2.
Փորձել Ձեր նպատակը
իրականացնել միայնակ:
Ակտիվացրեք Ձեր ցանցը, հետևորդներին, Ձեր ազդեցիկ հետևորդներին կամ գործընկերներին, որոնք կօգնեն ներկայացնել Ձեր բրենդը: Թույլ տվեք նրանց ներառվել Ձեզ օգնելու գործընթացի մեջ՝ ստեղծելով և առաջ մղելով ոգևորող պատմություններ, խոշոր և ազդեցիկ բովանդակությամբ կամ օգտակար այլ ռեսուրսներով:
Ակտիվացրեք Ձեր ցանցը, հետևորդներին, Ձեր ազդեցիկ հետևորդներին կամ գործընկերներին, որոնք կօգնեն ներկայացնել Ձեր բրենդը: Թույլ տվեք նրանց ներառվել Ձեզ օգնելու գործընթացի մեջ՝ ստեղծելով և առաջ մղելով ոգևորող պատմություններ, խոշոր և ազդեցիկ բովանդակությամբ կամ օգտակար այլ ռեսուրսներով:
3.
Անտեսել SEO-ն:
Եթե Դուք անտեսում
եք SEO-ն, Դուք երբեք ցանցում չեք հայտնվի և Ձեր բիզնեսը չի ունենա առցանց հնարավորություններ,
որոնք հարկավոր են որոնողական համակարգերին, որոնք էլ պետք է Ձեզ ճիշտ հաճախորդներ
ուղարկեն:
4.
Հետևել ամեն նոր
տենդենցին (թրենդին):
5. Ձեր բրենդը անընդհատ առաջ մղել սոցիալական ցանցերում:
Ոչինչ այնքան ձանձրալի
չէ, ես Ձեզ հավատացնում եմ, որքան Ձեզ ճաշի հյուրընկալված հյուրերը, որոնք խոսում են
միայն իրենք իրենց մասին: Մի՛ եղեք նմանատիպը: Փոխարենը եղեք օգտակար, եղեք անկեղծ,
այնպիսի բանով կիսվեք, որը օգտակար կդիտվի Ձեր
օգտվողների համար:
6. Գովազդային թերթիկների
տարածելը էլեկտրոնային փոստով:
7.
Աշխատել և բխել
տարբեր աղբյուրներից :
Արդյո՞ք Ձեր տեղեկատվությունը,
Ձեր կայքը կամ ել PR թիմը աշխատում են մի աղբյուրից:
8.
Չգնահատել և չչափել
Ձեր ջանքերը:
Մշտապես գնահատեք և համեմատեք Ձեր ծրագրի իրագործման արդյունքները Ձեր գործունեության նախորդ փուլերի հետ:
Մշտապես գնահատեք և համեմատեք Ձեր ծրագրի իրագործման արդյունքները Ձեր գործունեության նախորդ փուլերի հետ:
9.
Ձեր մշտական հաճախորդներին մոռանալը:
Դուք անհանգստացած
եք Ձեր արդյունքների աճի կամ նոր հեռանկարների բացման համար Ձեր վաճառքի շղթայում,
բայց մոռանում եք նրանց, ովքեր այսօր Ձեզ վճարում են իրականում: Մի՛ անտեսեք Ձեր փաստացի
հաճախորդներին և փորձեք նրանց մշտապես երջանիկ պահել, ևաև մի՛ չարաշահեք նրանց բարյացկամությունը:
10. Դուք մոռանում եք նրանց
հաջորդիվ դրդելու գործողությունների:
Արդյոք Ձեր մասին տեղեկացվողները,
ովքեր այցելում են Ձեր վեբ կայքը կամ սոցիալական Էջը՝ ի վերջո այցելոմ են Ձեր խանութը:
Մաղթում եմ Ձեզ հաջողություն:
Комментариев нет:
Отправить комментарий