Բիզնեսի աշխարհը ահռելի փոփոխություններ է կրել ինտերնետ մարքեթինգի հնարավորությունների
ընլայնման առումով:
Ձեզ եմ ներկայացնում որոշ փաստեր, որոնք Ձեզ կoգնեն մշտապես հետևել ինտերնետ մարքեթինգի փոփոխություններին:
Այս վիճակագրական տվյալները բազմաթիվ լուրջ
հետազոտությունների արդյունքներ են՝ խոշոր մարքեթինգային ընկերությունների կողմից կատարված:
Սպառողների մոտավորապես 80%-ը հետազոտում է ապրանքի մասին եղած տեղեկատվությունը
ինտերնետում նախքան այն օնլայն գնելը:
Հոդվածները, որոնք ունեն նկարներ, 94 %-ով ավել են կարդացվում, քան ուղղակի տեքստերը:
Վեբ կայքերի էջերը, որոնց մեջ տեղադրված են վիդեո հոլովակներ, ավելի շատ քննարկումներ,
մեկնաբանություններ են ունենում, քան մյուսները:
Առանց զարմանալու կասեմ, որ գնորդների
77%- ը գնում է կատարում այն ընկերություններից, որոնք գոյություն ունեն սոցիալական
ցանցերում:
Facebooky-ը Twitter-ը, Linkedin-ը ընդհանուր սոցիալական ցանցերի առումով ապահովում են դեպի վեբ կայքեր գնորդների
այցելությունների 60% -ը:
Տեղեկատվական մարքեթինգը 3 անգամ առավել արդյունավետ է ավանդական մարքեթինգից և 62%- ով քիչ ծախսատար:
Տեղեկատվական մարքեթինգը 3 անգամ առավել արդյունավետ է ավանդական մարքեթինգից և 62%- ով քիչ ծախսատար:
Սպառողները իրենց ժամանակի 62%-ը անցկացնում են ինտերնետում, այն էլ հեռախոսովJ
Վերաթիրախավորումը (անգլերեն ավելի լավ է հնչում retargeting), կարող է մեծացնել
լսարանի արձագանքը կատարված հայտարություններին մինչև անգամ 400%-ով:
Օգտվողների 71% -ը օգտվում է սոցիալական
ցանցերից հեռախոսի միջոցով:
Էլեկտրոնային փոստով սմարթֆոն օգտագործողների ուշադրությունը գրավելու լավագույն
ժամանակահատվածը նամակը ուղարկել կեօրին՝ ժամը 1-ին, կարճ հաղորդագրությամբ գրավելու
հարմար ժամանակը ժամը 5-ն է, իսկ սոցիալական
ցանցով հաղորդագրություն ուղարկելու համար ամենաճիշտ ժամանակը երեկոյան ժամը 6-ն է:
Գիշերը թողեք, որ մարդիկ հանգիստ քնենJ
https://www.wmdram.com/ թվային մարքեթինգի լուծումներ
ОтветитьУдалить