22.12.2015

Ինտերնետ հասարակություն: Ինչի՞ց պետք է զգուշանալ և ինչի՞ց պետք է օգտվել: 2

Սկիզբը այստեղ

Երբ մենք իրականացնում ենք  մասսայական նամակագրություն (spam), դրա ընդամենը 9%-ն են մեզ անմիջապես արձագանքում:  Դա մեզ համար անմիջական ազդանշան է, որ մնացած 91%-ը մեզ համար նշանակություն չունեն: Բայց մենք գիտենք, որ նրանք մեզ համար նշանակություն ունեն: Մենք հասել ենք այն կետին, որ մարդիկ այլևս չեն ուզում մասնակցել մեր հարցումներին: Հետևաբար, եթե մենք նախօրոք չսահմանենք մեր յուրաքանչյուր հաճախորդի մասնակցության կարևորությունը, նրանք այլևս չեն համաձայնվի մասնակցել մեր հետազոտությանը:
Ըստ PEW  Center-ի (PEW  Center անկախ ամերիկյան, ոչ կուսակցական կենտրոն է, որը մատակարարում է տեղեկատվություն սոցիալական հարցումների, հասարակական կարծիքների, դեմոգրաֆիական  տենդենցների մասին ԱՄՆ-ում և ամբողջ աշխարհում) տվյալների հարցվողների 80%-ը կիսատ է թողնում հարցաթերթիկը և սովորաբար  հարցվողների 52%-ն է ցանկանում 3 րոպեից ավել տրամադրել  հարցաթերթիկին: Ըստ PEW  Center-ի տվյալների նպատակային հարցումներին մասնակցողների 10%-ը հրաժարվում են, քանի որ մտածում են, որ իրենց կարծիքը նշանակություն չունի, եթե ընկերությունը ժամանակ չի տրամադրում իրականում իրենց ճանաչելու: Այսպիսով, անցանկալի հարցումները գալիս ու գնում են սպամի նման: Հետևաբար շուկայի հետազոտողները, շուկայագետները պետք է կարողանան այնպես կազմակերպել այդ գործընթացը, որ այն լինի համապատասխան հարցվողներին և օգտակար:
 Նեդրկայացնում եմ երեք տարբեր ընկերությունների շուկայագետների կարծիքները, թե ինչպես են իրենք հասկանում իրենց հանրությանը, որպեսզի ճիշտ ներգրավեն նրանց իրենց բիզնես աշխարհի մեջ:

Մեր որոշում կայացնելու տեմպերը «Adobe»-ում արագացել են: Մեր հանրության ճիշտ ընկալումը մեզ թույլ է տալիս արագ, ապահով եզրահանգումներ կատարել, որն էլ օգնում է մեր լիդերներին ավելի լավ ընտրություններ կատարել:

Լորի Իվենթոչ Ջեյմս (Lori Iventosch –James)  Հետազոտողների խմբի կառավարիչ
Adobe



Մեր հասարակության ընկալումը մեր մեջ է ամրապնդված, որը մեզ տալիս է նոր գաղափարներ, ծրագրեր, նախագծեր ի օգուտ մեր բիզնեսի զարգացման: Vision Critical-ի ամենալավ հատկություններից է հենց հասարակության արագ ճանաչումն ու ընկալումը:

Շենոն Ժենովեթ (Shannon Chenoweth )
Շուկայակն հետազոտության կառավարիչ:
DeWALT


Մեզ համար չափազանց հուզիչ գործընթաց է իրական ժամանակահատվածում մեր սպառողների հետ փոխհարաբերությունները: Նրանց կարծիքները ստանալով՝ նրանք մեզ ուղեցույց են դառնում մեր որոշումների համար, որն էլ իր հերթին ազդում է մեր ընկերության ամեն հատվածի վրա:

Քեվին Քնրոյ (Kevin Conroy)
Ռազմավարության մշակամ և տվյալների բազային բաժնի ղեկավար, Ձեռնարկության զարգացման բաժնի նախագահ

Univision Communications Inc.

Комментариев нет:

Отправить комментарий