5 խորհուրդ նախքան մերչնդայզինգ իրականացնելը
Պետք չէ մերչնդայզերի ֆունկցիաները սահմանափակել միայն խանութներում,
սուպերմարկետներում կամ առևտրային սրահներում ապրանքների գեղեցիկ դասավորվածության
կամ դիզայնի առումով կամ էլ ապրանքաշարերի տեղաբաշխվածության խնդիրները լուծելով:
Մերչնդայզերի կարևորագույն խնդիրներից մեկը պետք է հանդիսանա նաև ապրանքների մատակարարման, պահեստից խանութ ապրանքների տեղափոխման, ապրանքների մնացորդների հետ կապված հարցերի կարգավորումը՝ տալով դրանց օպտիմալ լուծումներ: Մերչնդայզինգը համարվում է հաջողված և գրագետ, եթե դրա շնորհիվ կայուն է ապրանքների շարժը դեպի խանութներ, և միաժամանակ ի շնորհիվ ճիշտ ներկայացման ու դասավորվածության անընդհատ մեծանում են վաճառքի ծավալները:
Մերչնդայզինգը հաջողված է նաև այն դեպքում, երբ ցանկացած նորույթ, նոր ապրանք հաջողված մուտք է ունենում Ձեր խանութ և ընդունվում է սպառողի կողմից: Չեմ ուզում խորանալ այն հարցերի առումով, որոնք կապված են, ապրանքների առկայության, ժամկետայնության, փնթի ներկայացման հետ: Կարծում եմ, դրանք պետք է լինեն այն տարրական հարցերը, որոնք մշտապես պետք է լուծված լինեն:
Մերչնդայզերի կարևորագույն խնդիրներից մեկը պետք է հանդիսանա նաև ապրանքների մատակարարման, պահեստից խանութ ապրանքների տեղափոխման, ապրանքների մնացորդների հետ կապված հարցերի կարգավորումը՝ տալով դրանց օպտիմալ լուծումներ: Մերչնդայզինգը համարվում է հաջողված և գրագետ, եթե դրա շնորհիվ կայուն է ապրանքների շարժը դեպի խանութներ, և միաժամանակ ի շնորհիվ ճիշտ ներկայացման ու դասավորվածության անընդհատ մեծանում են վաճառքի ծավալները:
Մերչնդայզինգը հաջողված է նաև այն դեպքում, երբ ցանկացած նորույթ, նոր ապրանք հաջողված մուտք է ունենում Ձեր խանութ և ընդունվում է սպառողի կողմից: Չեմ ուզում խորանալ այն հարցերի առումով, որոնք կապված են, ապրանքների առկայության, ժամկետայնության, փնթի ներկայացման հետ: Կարծում եմ, դրանք պետք է լինեն այն տարրական հարցերը, որոնք մշտապես պետք է լուծված լինեն:
Դրա համար կարող եմ նաև մի շարք խորհուրդներ տալ և օրինակներ
բերել:
1.
Ամեն անգամ, երբ Ձեր
հաճախորդը մտնում է խանութ, նա պետք է իրեն հարմարավետ զգա խանութում գնումներ կատարելիս:
Դա պետք է լինի առաջին և կարևոր սկզբունքներից մեկը: Այդ առումով ճիշտ է նաև խանութում
ապրանքների տեղաբաշխվածության կայունությունը, այսինքն անընդհատ չփոփոխել դարակաշարերի
տեղերը կամ բաժինները: Սակայն սա չի նշանակում, որ փոփոխություններ ընդհանրապես չի
կարելի անել: Հավատացե՛ք սպառողը ևս սպասում է ինչ որ փոփոխությունների, որպեսզի ամենօրյա գնումները
չվերածվեն ձանձրալի գործընթացի: Հետևաբար, փոփոխությունները պետք է անել պարբերաբար
և շատ զգույշ:
2.
Մշտապես ապահովել
ուրախ, աշխույժ, մաքուր, մթնոլորտ: Ահա, թե ինչն է առաջինը գրավում սպառողին, երբ հարց
է առաջանում, թե որ խանութից օգտվել:
3.
Մշտական միջոցառումների
անցակցումը ևս կարևոր պայման է: Սպառողը ամեն անգամ մտնելով Ձեր խանութ՝ սպասում է
ինչ որ անակնկալի, իսկ Դուք չպետք է հիասթափեցնեք նրան այդ հարցում: Կատարե՛ք զեղչային
միջոցառումներ, ներկայացրեք նոր ապրանքներ, ակցիաներ, համտեսումներ և էլի ինչ որ բան,
որ կարող է անցնել Ձեր ստեղծարար մտքով:
4.
Եղե՛ք պահանջկոտ
Ձեր մատակարարների հարցում՝ կապված ապրանքի որակի, ժամկետայնության և ճիշտ ժամանակին
մատակարարումներ ապահովելու հարցում: Հիշե՛ք, եթե չլինեք Դուք, նրանք չեն կարող վաճառել
իրենց ապրանքը: Դուք եք հանդիսանում սպառողի հետ անմիջական կոնտակտը գնման որոշում
կայացնելիս, հետևաբար Դուք լիակատար իրավունք ունեք պահանջներ ներկայացնելու:
5.
Մի՛ վախեցեք նորամուծություններ
իրականացնելուց: Մինչև չփորձե՛ք, չեք իմանա դա ընդունվեց սպառողի կողմից, թե ոչ: Այդ
հարցում չսխալվելու երաշխիք կարող է հանդիսանալ նաև փորձն ու ուսումնասիրությունները՝
խոշոր ու անվանի խանութների օրինակով: Որքան շատ դիտեք նման օրինակներ, այնքան կմարզեք
Ձեր միտքը:
Առջևում Ձեզ սպասում է բազմաթիվ օրինակներ, արտասահմանյան տարբեր խանութներից,
սուպերմարկետներից և առևտրային սրահներից: Եղե՛ք հետևողական և գեներացրե՛ք Ձեր սեփական
գաղափարները:
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий