13 գովազդային հոլովակներ, որտեղ հնչում են հայտնի հիթեր
Ձեզ եմ ներկայացնում հայտնի բրենդների գովազդային հոլովակներ, որոնք հաջողված են ի շնորհիվ այն երգերի, որոնք հնչում են այդ հոլովակներում: Երգերը հայտնի հիթեր են հայտնի երգիչների և երգչուհիների կատարումներ: Իհարկե, շատերը չեն սիրում գովազդային հոլովակներ դիտել, մարդկանց մեծ մասի մոտ նույնիսկ դա զայրույթ է առաջացնում, ի տարբերություն ինձ, ով անտարբեր չի անցնում ոչ մի հոլովակի կողքով՝ այն ևս մեկ անգամ մասնագիտական աչքով դիտելու համար: Այդ իսկ պատճառով Ձեզ համար առանձնացրել եմ գովազդային հոլովակներկ, որտեղ հնչում է հայտնի երաժշտություն: Վայելե՛ք:
Volkswagen: “Pink Moon” – Nick Drake
Երաժշտությունը շատ համահունչ է հոլովակին և համապատասխան տրամադրություն է ապահովում:
Heineken: “The Golden Age” – The Asteroids Galaxy Tour
Այստեղ, կարծես, հենց երգի ռիթմն է զարգացնում իրադարձությունները:
Եվս մեկ ներդաշնակ երաժշտության օրինակ:
Durex: “Let’s Get It On” – Marvin Gaye
Apple iPad 2: “Extraordinary Machine” – Fiona Apple
Այստեղ ինչն է յուրահատուկ, որ բրենդի անվանումը նման է երգչի անվանմանը, իսկ ինչու երգն էլ չկապել հոլովակի հետ:
Այս հոլովակը ավելի լավ երգ չէր էլ կարող ընտրել:
Այս պարագայում ևս կլռեմ:
Սա երբեմնի ամենատարօրինակ հոլովակներից մեկն է իրեն համահունչ երգով:
Chipotle – “The Scientist” – Willie Nelson
Տրամադրություն ապահովող երգ, ներդաշնակ հոլովակին:
Dove: Sia -"I go to sleep"
Իրական շոկոլադի վայելքը:
Wes: Levi’s: “Flat Beat” – Mr. Oizo
Հոլովակ, որը երգի համար կարելի է դիտել ուղղակի:
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
H&M բրենդը գովազդում է Դեվիդ Բեքհեմը
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
Կարդացե՛ք նաև
Մի բրենդի պատմություն: H&M
Սոցիալական գովազդ
Լավագույն սոցիալական գովազդների շարքից, դիտե՛ք և փորձեք հասկանալ, թե ինչ հաղորդագրություն է այն մեզ փոխանցում:
Երբեմնի ամենաթանկ բյուջե ունեցող գովազդային հոլովակները:
Ներկայացնում եմ երբեմնի ամենաթանկ բյուջե ունեցող գովազդային հոլովակները:
1. Carlton Draught գարեջուր:
Գովազդային հոլովակի բյուջեն կազմել է 9 միլիոն $:
2. Chrysler- ավտոմեքենա:
Գովազդային հոլովակի բյուջեն կազմել է 12 միլիոն $:
3. Aviva Insurance- ապահովագրություն:
Գովազդային հոլովակի բյուջեն կազմել է 13.4 միլիոն $:
5. Chanel - օծանելիք:
Գովազդային հոլովակի բյուջեն կազմել է 33 միլիոն $:
4.Guinness Beer -գարեջուր:
Գովազդային հոլովակի բյուջեն կազմել է 20 միլիոն $:
5. Chanel - օծանելիք:
Գովազդային հոլովակի բյուջեն կազմել է 33 միլիոն $:
Գովազդում են բրենդները
Լավագույն գովազդներ շարքից, դիտե՛ք և ինքներդ գնահատեք:
Գովազդում է Doritos չիպսերը:
Գովազդում է Shick-ը:
KIA ավտոմեքենաների գովազդը
Pierce Brosnan մասնակցությամբ:
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
Շնորհավոր Սուրբ Ծնունդ: au
Սուրբ Ծննդյան տոնին ընդառաջ վայելեք իմ տեսած ամենառոմանտիկ գովազդային տեսահոլովակներից մեկը:
Գովազդում է ճապոնական au ինտերնետային ծառայություններ մակտակարարող ընկերությունը: Ու կրկին լեզվի իմացությունը պարտադիր չէ:
Կիսվեք այս հոլովակով Ձեր սիրելիի հետ, թո՛ղ սա լինի Ձեր սիրո դրսևորման ևս մեկ առիթ :
Շնորհավոր Սուրբ Ծնունդ:
Շարունակելով ամանորյա բարձր տրամադրությունը՝ առաջարկում եմ դիտել ևս մեկ ամանորյա գովազդային հոլովակ, որը կստիպի Ձեզ հավատալ նոր տարվա հրաշքներին ու Ձեր սպասելիքների իրականացմանը: Թո՛ղ կատարվեն բոլորի բարի ցանկությունները...
Սիրելի՛ ընթերցող, Ձեզ
նախատոնական բարձր տրամադրություն եմ մաղթում: Sainsbury's անգլիական
խոշոր սուպերմարկետների ցանց հանդիսացող բրենդը իր Սուրբ Ծննդյան ուղերձը հղում է չափազանց
գեղեցիկ խորհուրդ ունեցող գովազդային հոլովակով: Դիտե՛ք այն, և թո՛ղ Ձեր ամանորյա ցանկությունները
իրականանան:
Ցուցաբերեք ստեղծարար մոտեցումներ Ձեր ամանօրյա բարեմաղթանքները հղելիս, պահպանեք
Ձեր բրենդի ոճը և ապահովեք տոնական տրամադրություն: Մի մոռացեք կարդալ AZat Marketing:
Գլամուրը նվեր է... Michael
Kors
Գովազդ՝ տրանսպորտային միջոցների վրա
Իսկ Ձեր մտքով կանցնե՞ր: Մարդատար տրանսպորտային միջոցների վրա գովազդային հաղորդագրությունների
ստեղծարար մոտեցումները անտարբեր չեն թողնի սովորական մարդկանց:
«Domestos» ապրանքանիշը իր մաքրող միջոցների օգտակարությունը ցույց է տվել ուղևորատար
ավտոբուսի վրա՝ բավականին արտահայտիչ կերպով առանձնացնելով ավտոբուսի սպիտակ («մաքուր»)
և մոխրագույն («կեղտոտ») հատվածները:
Երկիրը- Իրան
Եկեք ու մի հավատացեք, որը այս հսկա ուղևորատարը Duracell մարտկոցներով չի աշխատումJ
Գովազդային գործակալությունը- Ogilvy & Mother
Երկիրը- Նոր Դելի, Հնդ
Specsavers ընկերությունը, որը
արտադրում է օպտիկական ակնոցներ ու կոնտակտային լինզաներ և համապատասխան ծառայություններ
է մատուցում, արտահայտիչ պատկերի միջոցով ցանկանում է ցույց տալ իր արտադրատեսակների
կարևորությունը, և որ դրանց բացակայությունը ինչ հետևանքներ կարող է թողնել:
Գովազդային գործակալությունը- Smart
Երկիրը- Ավստրալիա
Community First ընկերության հաղորդագրությունը
՝ «Մեր ֆիքսված հիպոթեքային վարկը զարմանալիորեն շատ ճկուն է»: Ճկունության շատ արտահայտիչ
պատկերավորում:
Գովազդային գործակալությունը- Ideas Corp
Երկիրը- Ավստրալիա
Այս ապրանքանիշը վաճառում է քաշը
նվազեցնող և վերահսկող ծրագրեր:Եթե հետաքրքրի,
կարող եք կարդալ այստեղ՝ Weight Watchers J
Գովազդային գործակալությունը- Lowe
Երկիրը- Նիդեռլանդ
Շարունակելի
Սոցիալական գովազդ
Գովազդային օրինակներ, որոնք զգուշացնում և նույնիսկ խնդրում
են չծխել, ցույց տալով դրա կործանարար հետևանքները:
«Ըստ վիճակագրության, եթե դու ծխող ես, քո գիրքը կարող է շատ ավելի շուտ ավարտվել , քան որ իրականում պետք է ավարտվի»: |
Մի շարք գովազդային օրինակներ ավտոմեքենա վարելիս լիակատար ուշադրություն
դարձնելու, այլ բանով չզբաղվելու, մասնավորապես հեռախոսով չխոսելու մասին: Զգուշացում
և, կրկին անգամ, զգուշացում, հետևանքները կարող են աղետալի լինել:
«Մտածեք երկու կողմերի համար էլ» «Երեխաների մասնակցությամբ դժբախտ պատահարների թիվը զգալի աճում է դպրոցական արձակուրդների ժամանակ, ինդրում ենք ուշադիր լինել»: |
«Մի՛ խոսեք, երբ վարում եք» |
«Մի՛ խոսեք, երբ վարում եք» |
Ճանապարհին տեղադրած գովազդային բաններ, որը ոչ թե ճանապարհային
ազդանշան է, այլ ուղղակի մարդկային լեզվով գրված հաղորդագրություն, որ չի կարելի արագությունը գերազանցել:
Գովազդային օրինակ, որը ահազանգում է գլոբալ հիմնախնդիրներից
մեկը՝ օդի աղտոտումը, և հորդորում է դրա կանխարգելման համար:
Սոցիալական գովազդ աշխարհը իրական ընկալելու և մարդկանց կյանքը
տեսնելու մասին:
Արտաքին գովազդ 3
Արտաքին
գովազդի հերթական տպավորիչ հավաքածուն:
Berger
Sky ընկերության տպավորիչ բիլբորդը արտահայտում է ընկերության արտադրած ներկանյութերի
բարձր որակը:
Գովազդային գործակալությունը JWT
Տեղադիրքը Մումբաի, Հնդկաստան
Donatos
պիցայի այս տարբերակը բավականին տպավորիչ է, նայելիս կարծես զգում ես համեղ բուրմունքը:
Գովազդային գործակալությունը Engauge
Տեղադիրքը
ԱՄՆ
Ներկայացնում
է Koleston Naturals ֆիրման իր մազերի խնամքի համար նախատեսված արտադրանքի ազդեցիկությունը
:
Գովազդային
գործակալությունը Leo Burnett
Տեղադիրքը
Բեյրութ, Լիբանան
Բիլբորդի լավագույն օրինակ, գովազդում է
Bic ֆիրման իր սուր ածելին:
Եվ վերջում, կրկին գայթակղիչ գովազդ, իսկ թե ինչ են գովազդում, գուշակեք ինքներդ :)
Շարունակելի...
Արտաքին գովազդ 2
Ու կրկին արտաքին գովազդի վառ օրինակներ, որոնք
անտարբեր չեն թողնի անցորդներին:
Հնդկական մասնավոր IndiGo ավիաընկերությունը իր
տեղական չվերթները գովազդելու հետաքրքիր և շահագրգիռ պատճառ է գտել: Հուսով եմ կարիք
չկա տեքստը թարգմանելուJ
KitKat-ը
ամեն տեղ և ամենուր մի բան է ուզում հասկացնել, և կարծես թե նա դրա համար ամեն պայման
ստեղծում է:
Անգլիական Mini Cooper փոքրածավալ ավտոմեքենաների
գովազդը շատ հաջողված է: Այն փոքրածավալ ավտոմեքենա լինելուց բացի ցուցադրում է, որ
կարող է շատ տարողունակ լինել:
Ճապոնական
շաքարավազի ապրանքանիշը խոստանում է իր սպառողին քաղցր ժպիտ իր սպիտակ շաքարավազե գդալով:
Եվ վերջում
կրկին հնարամիտ ճապոնացիները իրենց առաջատար տեխնոլոգիաներով: SoftBank բջջային օպերատոր ներկայացնող ճապոնական ընկերության
և Aldebaran Robotics ֆրանսիական ընկերության համատեղ մշակմամբ ստեղծված SoftBankRobot Pepper- ը, որը աշխարհում առաջին անհատական ռոբոտն է, որը արտահայտում է էմոցիաներ:
Այն, որպես անձնական օգնական կարող է ներկայացնել, գովազդել ընկերության արտադրանքը
կամ ծառայությունները:
Դիտեք նաև
տեսահոլովակը:
Արտաքին գովազդ 1
Ձեզ եմ ներկայացնում արտաքին գովազդի շատ ստեղծարար
ու հնարամիտ օրինակներ:
Նմանատիպ
գովազդներ կհանդիպեք Ճապոնիայի ավտոբուսների վրա , որոնք գովազդում են Yodobashi տեխնիկայի
խանութների ցանցը: Այն շատ հայտնի է, 7 նման կերպով զբոսարջիկներին խորհուրդ են տալիս անպայման
այցելել խանութը, երբ որ նրանք կհայտնվեն Ճապոնիայի որևէ խոշոր քաղաքում: Խանութները հագեցած են առաջավոր
տեխնիկայով և բազմահարկ են:
Nitendo իրական խաղերը: Այս գովազդը տեսնում են հազարավոր մարդիկ
ովքեր երթևեկում են ամեն էր գնացքներով:
Ներկերի
տպավորիչ արտաքին գովազդ, որտեղ ակներև է ներկի գույնի պայծառությունը:
Իսկ ինչպես
է Ձեզ համար այս հուշումը՝ անձրևից պատսպարվելու համար արագ մտնել մոտակա Macdonalds
–ը:
Իսկ
ահա պաղպաղակի այս ֆիրման իր գովազդի միջոցով ուղղակի ցանկանում է իր սպառողների մոտ էմոցիա արթնացնել
՝ «ստիպելով» նրանց ժպտալ:
Սպասեք ավելին...
ստանալ 2% անվճար վարկային առաջարկ `գործարարության համար եւ վճարել ձեր հաշիվները, contact skinderbeth@gmail.com
ОтветитьУдалитьԵս առաջարկում եմ 2% հուսալի վարկ, ձեր ծախսերը վճարելու համար contact skinderbeth@gmail.com
ОтветитьУдалить