Անցյալ դարի 30-ականների սկզբին Ճապոնիայում ավտոմեքենաների
արտադրության հետ կապված մեծ իրադարձություն էր տեղի ունենում: 1930 թվականին կազմակերպվեց
Daihatsu տրանսպորտային միջոցների արտադրությունը, իսկ 1933 թվականին ձևավորվեց
Jidosha-Seido Ltd ընկերությունը՝ ապագայում Nissan ընկերությունը: Այդ թվին էլ ավտոմեքենաների
արտադրության մեջ իր ուժերն է որոշում փորձել Toyoda Automatic Loom Works-ը, որը այդ
ժամանակ զբաղվում է տեքստիլ արտադրանքի համար նախատեսված հաստոցների արտադրությամբ
(ավստրիական արտադրող Platt
Brothers -ի կողմից տրված լիցենզիային համապատասխան), իսկ այժմ ամբողջ աշխարհին հայտնի է այն պարզապես Toyota:
Այժմ դժվար է ասել, թե ինչն է ստիպել ընկերության հիմնադիր Սակիչի
Տոյոդային (Sakichi Toyoda) նման անսպասելի քայլ կատարել: Հավանաբար այդ ժամանակ արևի
ծագման երկրում մթնոլորտը մի տեսակ «ավտոմեքենային» էր: Ոչ պակաս կարևոր գործոն էր
նաև պետական աջակցությունը: Նոր ճյուղի ղեկավար է դառնում հիմնադրի որդին՝ Կիիչիրո
Տոյոդան (Kiichiro Toyoda):
Model AА |
1935 թվականին մշակվեց ավտոմեքենայի առաջին մոդելը, որը ստացավ անիմաստ անվանում՝ Model A1: 1936 թվականին այն իրականացրեց
մասսայական արտադրություն Model AА անվան տակ: Զուգահեռաբար արտադրվեց նաև բեռնատար
ավտոմեքենայի առաջին մոդելը՝ Model G1: Ընկերության ավտոմեքենաների ստորաբաժանումը,
որը ունեցավ մեծ հաջողություն, 1937 թվականից անվանվեց Toyota Motor Co., Ltd: Այն առանձնացվեց
որպես առանձին ընկերություն: Ուշադրություն դարձրեք, որ արդեն ոչ թե «Toyoda», այլ
«Toyota», քանի որ նրբաճաշակ ճապոնացիները
գերադասեցին այն ավելի հնչեղ դարձնել (ճապոնացիների ականջին վայել):
Երկրորդ համաշխարհային պատերազմը նոր զինվորական պատվերների
հանգեցրեց՝ բեռնատարներ կայսերական բանակի համար: Դրանք հավաքվում էին տնտեսության
չափազանց դաժան պայմաններում (օրինակ, մեքենաների վրա դրվում
էր միայն մեկ լուսարձակը, մինչև որ ամերիկյան ավիացիան վերջնականապես ռմբակոծեց ընկերության
գործարանները):
Պատերազմի ավարտը հանգեցրեց շատ դաժան ճգնաժամի: Սակայն Toyota
Motor-ը, այնուամենայնիվ շուկա բաց թողեց փոքրիկ
ավտոմեքենա Model SA: Մի որոշ ժամանակ
ընկերությունը գտնվում էր գոյատևման փուլում՝ ծերը ծերին հասցնելով: Այս անգամ ընկերությանը
«կյանք տվեց» կորեական պատերազմը: 1950 թվականին ստեղծվեց Toyota Motor Sales Co.,
ստորաբաժանումը, որը զբաղվում էր վաճառքով և գործեց մինչև 1982 թվականը:
Ընկերության համար մեծ նաշանակություն ունեցավ 1956 թվականը,
երբ ընկերությունը իր Toyota ավտոմեքենաները
սկսեց վաճառել ԱՄՆ-ում: Չնայած այն բանին,
որ կային որոշ սխալներ, Toyota-ն կարողացավ ոչ միայն ամրապնդել դիրքերը ամերիկյան շուկայում,
այլև առաջ գնալ այնտեղ: Աստիճանաբար սկսվում են հաջողակ փորձեր իրականացվել նաև այլ
շուկաներում: Այսպիսով, 60-ականների սկզբին Toyota-ն մտնում է Եվրոպա
և Ավստրալիա: Այդ ժամանակ էլ ստեղծվում է առաջին արտասահմանյան ընկերությունը:
1962 թվականին հոսքագծից բաց թողնվեց միլիոներորդ ատոմեքենան: 1966 նշանակալի էր նրանով, որ հայտնվում
է Corolla-ն, որը պիտի ապագայում դառնար ընկերության ամենահայտնի մոդելներից մեկը: Այն մինչ այժմ էլ արտադրվում է:
1967 թականին Toyota-ին միավորվեց Daihatsu Motor-ը:
1967 թականին Toyota-ին միավորվեց Daihatsu Motor-ը:
1972 թվականը ևս նշանավոր էր՝ թողարկվեց տաս միլիոներորդ ավտոմեքենան: Իսկ հետագա տարիների ընթացքում նավթի ճգնաժամով
պայմանավորված՝ ընկերությանը ավելի մեծ ճանաչում բերեց ավտոմեքենաների տնտեսող և ոչ մեծ մոդելները՝ հատկապես ԱՄՆ-ում:
Ամերիկյան ավտոմեքենա արտադրողները օժտված չէին նման համեստ ախորժակով և միևնույն ժամանակ՝
բարձր որակով:
1992 թվականին Toyota Motor Co., Ltd և Toyota Motor Sales Co., Ltd միավորվեցին՝
դառնալով Toyota Motor Corporation: Այդ ժամանակվա մյուս կարևոր իրադարձությունը մյուս
ապրանքանիշի՝ Lexus-ի ծնունդն էր:
Հատկանշական էին նաև 90-ական թվականները: 1992 թականին բացվում է Tokyo Design Center դիզայներական ստուդիան, ստեղծվում են դուստր
հետազոտական ընկերություններ, ինչպես օրինակ, Toyota System
Research Inc. և Toyota System International Inc., ծնվում է Prius սերիան, որը պետք
է հետագայում դառնար աշխարհում ամենահայտնի հիբրիդ ավտոմեքենան: Toyota-ն գնում է մնացած բաժնետոմսերը
և վերջնականապես դառնում է Daihatsu
Motor-ի սեփականատերը:
Toyota Corolla |
Toyota Corolla |
Toyota Tundra |
Այսօր Toyota Motor Corporation աշխարհում
խոշորագույն ավտոարտադրողներից է, որը շուկա
է բաց թողնում տարեկան միլիոնավոր ավտոմեքենաներ: Իր հիմնական ուղղությունների
հետ զուգահեռ ընկերությունը մատուցում է նաև ֆինանսական ծառայություններ: Toyota
ընկերությունում աշխատում են հարյուր հազարավոր մարդիկ ամբողջ աշխարհում:
Արտադրվում են այնպիսի հայտնի ապրանքանիշեր, ինչպիսին են Yaris, Auris, Avensis,
RAV4, Prado և այլն: Ընկերությունը շատ ակտիվ մասնակցություն է ունենում սպորտային
մրցաշարերում՝ դա կլինի ավտոռալիներ, թե Ֆորմուլա 1:
Lexus 2016 |
Lexus 2016 |
Toyota FT1 |
RAV4 Premium |
Ընկերության համար անհաջող էին 21-րդ դարի
առաջին տասնամյակի վերջին տարիները: 1950 թվականից սկսած չէր եղել այնպես, որ այդ
ժամանակ ընկերությունը հայտարարեր վնասների մասին: Աշխարհում սկսվեց տարբեր
տարաձայնություններ և վեճեր կապված ավտոմեքենաների ապահովության հետ:
Հետաքրքիր է իմանալ.
«Toyoda»-ի անվանափոխման պատճառը «Toyota»-ի
ոչ միայն լավ հնչողությունն էր, այլև լավ գրառությունը: Բանն այն է, որ երկրորդ
դեպքում անվանումը գրվում է կատականայով՝ ընդամենը 8 նշաններով (կատականան ճապոնական երկրորդ այբուբենն է, որով գրվում են օտարամոլ բառերը, այսինքն ոչ իրենց ստեղծած բառերը),
իսկ 8-ը Ճապոնիայում համարվում է հաջողակ թիվ:
Երկար ժամանակ ընկերության լոգոն, որպես
այդպիսին բացակայում էր և «Toyota» գրառումը ավտոմեքենաների վրա տարբեր ձևերով էր
հանդիպում, և դա առաջացնում էր բազմաթիվ խնդիրներ: Ի վերջո 1989 թվականին ստեղծվեց
լոգոն, որը մինչ այժմ էլ կիրառվում է: Այն համարվում է ամենաճանաչելի լոգոներից
մեկը: «Т» ուրվագծի երկու
օվալների համադրումը ըստ դիզայներների, նշանակում է փոխշահավետ համագործակցություն
և մեծ օվալը խորհրդանշում է ընկերության հետագա ծրագրերը, որոնք ծգտում են
համաշխարհային գերակայության:
Դիտեք Toyota-ի գեղեցիկ գովազդային տեսահոլովակներից մեկը:
Տեղ, Վարկանիշ, Տարի
2015
6 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best
Global Brands), 2015
30 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները (BrandZ
Top-100), 2015
8 Աշխարհի ամենաարժեքավոր բրենդները (Forbes), 2015
2014
7 Ապագայի բրենդները (The FutureBrand Index), 2014
8 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best
Global Brands), 2014
9 Աշխարհի խոշորագույն ընկերությունները (Fortune
Global 100), 2014
9 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները (The
World's Most Valuable Brands), 2014
11 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները (BrandFinance
Global), 2014
26 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները (BrandZ
Top-100), 2014
2013
1 «Ամենականաչ» բրենդները (Best Global Green
Brands), 2013
1 Խոշորագույն ճապոնական բրենդները (Japan's
Best Global Brands), 2013
8 Աշխարհի խոշորագույն ընկերությունները (Fortune
Global 100), 2013
10 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best
Global Brands), 2013
13 Լավագույն ավտոմոբիլային բրենդները
(AutomarxX Brand Ranking), 2013
14 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները (The
World's Most Valuable Brands), 2013
23 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները (BrandZ
Top-100), 2013
24 Ամենաարժեքավոր բրենդները (Top Global Meaningful
Brands Index), 2013
30 Ամենահասարակ բրենդները (Global Brand Simplicity Index),
2013
2012
1 «Ամենականաչ» բրենդները (Best Global Green Brands),
2012
10 Աշխարհի խոշորագույն ընկերությունները (Fortune
Global 100), 2012
10 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best
Global Brands), 2012
14 Ռուսների կողմից ամենասիրված
բրենդները, 2012
28 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
(BrandZ Top-100), 2012
30 Բրենդներ, որոնք կարող են
փոխել աշխարհը (Planet Brands), 2012
2011
8 Աշխարհի խոշորագույն ընկերությունները (Fortune Global 100),
2011
11 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best Global Brands), 2011
14 Ռուսների կողմից ամենասիրված
բրենդները, 2011
27 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
(BrandZ Top-100), 2011
2010
5 Աշխարհի խոշորագույն ընկերությունները (Fortune Global 100),
2010
11 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best Global Brands), 2010
11 Ռուսների կողմից ամենասիրված
բրենդները, 2010
26 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
(BrandZ Top-100), 2010
2009
5 Ռուսների կողմից ամենասիրված
բրենդները, 2009
8 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best
Global Brands), 2009
10 Աշխարհի խոշորագույն ընկերությունները (Fortune
Global 100), 2009
14 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
(BrandZ Top-100), 2009
2008
6 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best
Global Brands), 2008
12 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները (BrandZ
Top-100), 2008
2007
6 Աշխարհի լավագույն բրենդները (Best
Global Brands), 2007
10 Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները (BrandZ
Top-100), 2007
Комментариев нет:
Отправить комментарий