08.03.2016

Փաթեթավորման 5 առանձնահատկություններ, որոնք պետք է հաշվի առնել:

Շարունակելով ուսումնասիրել ապրանքատեսակների փաթեթավորման օրինակները՝ առանձնացրել եմ փաթեթավորման 5 առանձնահատկություններ, որոնք կարելի է հաշվի առնել այս գործընթացը սկսելուց առաջ: Նախորդ հոդվածում ես առանձնացրել էի փաթեթավորման մի շարք հետաքրքիր օրինակներ՝  այդ թվում նշելով նաև ապրանքների փաթեթավորմանը ներկայացվող պահանջները: Այս անգամ ես կմանրամասնեմ այդ պահանջները՝ ընդգծելով դրանց առանձնահատկությունները:
 Եվ այսպես.

1. Ապահով փաթեթավորում:

Եթե Դուք փաթեթավորւմ եք այնպիսի ապրանքատեսակ, որը ունի ջարդվելու, վնասվելու մեծ հավանականություն, ուրեմն պարզ է դառնում, որ այս պարագայում դրան ստեղծարար մոտեցում տալու կարիք այդքան էլ չկա, այստեղ կարևորը ապրանքի ապահով լինելու, այն ապահով տեղափոխելու հարցերը լուծելն է: Հավանաբար շուկայում ձվի փաթեթավորման ձևերը Ձեզ հայտնի է, սակայն այս մեկը ինձ հանդիպած ամենահարմար փաթեթավորումն է, քանի որ այս պարագայում վստահ կարող եք լինել, որ տուփը չի բացվի՝ այն ինչպես էլ տեղափոխեք:











2. Ժամանակի պահանջներ:

Հաջորդ կարևոր դետալը, որ այժմ կարելի է նկատել նոր փաթեթավորումների վրա այն է, որ հիմա բացի արտադրողի մասին տվյալները նշելուց՝ արտադրման վայրը, հասցեն, հեռախոսահամարներ, ինտերնետ կայք, նշում են նաև սոցիալական ցանցերի հղումները: Փաթեթավորելիս հաշվի առեք նաև ժամանակի պահանջները:
















 3.  Հարմար փաթեթավորում, երբ սկսում ես արդեն օգտվել ապրանքից:

 Այս օրինակը ցույց է տալիս, այն որ փաթեթավորման հարմարավետությունը միայն չպետք է սահմանափակվի ապրանքը անվնաս տեղափոխելով, այլ այն նաև պետք է հարմար լինի ապրանքը օգտագործելիս:




4. Փաթեթավորում՝ հնարամիտ լուծումներ, այստեղ մեկնաբանություններ չեմ անի:







5. Փաթեթավորում՝ բրենդին համապատասխան:

Եթե Դուք  ունեք բրենդ ու այն էլ թանկարժեք, ուրեմն Դուք պարտավոր եք Ձեր ապրանքներին տաք ստեղծարար փաթեթավորումներ: Թարմ օրինակներից է՝


 Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий