Դուք ունեք նոր ապրանքի գաղափար կամ արդեն զբաղված եք որոշակի
ապրանքների արտադրությամբ և վաճառքով: Սակայն Դուք կանգնել եք շատ կարևոր խնդրի առջև:
Ինչպես ճիշտ փաթեթավորել ապրանքը, որպեսզի այն հարմար լինի վաճառելիս, գնելիս, արտահայտի
ապրանքի բովանդակությունը, օգտակարությունը,
այն դարձնի գրավիչ, հրապուրիչ, տարբերվի նմանատիպ այլ ապրանքներից, աչքի ընկնի խանութում առկա ապրանքների բազմազանության մեջ: Սրանք այն հարցերն
են, որոնք պատասխաններ են պահանջում: Սակայն միանգամից բոլոր պահանջներին բավարարելը
շատ դժվար է: Դուք պետք է կողմնորոշվեք, թե ո՞րն է Ձեր ապրանքի համար առաջնայինը՝ ունենալ
գրավիչ տարբերվող փաթեթավորում, որովհետև խանութի դարակներում մրցակից անալոգները չափազանց
շատ են, թե՞ ունենալ հարմարավետ փաթեթավորում, որպեսզի Ձեր գնորդներին իրական հաճույք
պատճառի Ձեր ապրանքից օգտվելը:
Իհարկե, Դուք որքան ջանաք Ձեր առջև դրված փաթեթավորման
պահանջները լիովին բավարարել, այնքան կշահի Ձեր ապրանքի վաճառքը: Ես Ձեզ որոշել եմ
ներկայացնել մի շարք ապրանքների փաթեթավորման լավագույն օրինակներ, որոնք Ձեզ կօգնեն
կողմնորոշվել Ձեր ապրանքի հարցում և ճիշտ փաթեթավորում իրականացնել:
Փաթեթավորում ենք սուրճ:
Ուշադրություն դարձրեք սուրճի փաթեթավորմանը: Առաջին հայացքից թվում է, թե այն ոչնչով չի տարբերվում սուրճի այլ փաթեթավորումներից: Սակայն փաթեթի վրա տեղադրված պլաստմասսե փոքրիկ հարմարանքը, որը ունի անցքեր, թույլ է տալիս գնորդներին զգալ տվյալ սուրճի տեսակի բույրը՝ նախքան այն գնելը:
Փաթեթավորում ենք չամիչ:
Այս պարագայում բացարձակ կապ չունի
այն չամիչ է, թե դդումի կորիզ: Սովորական, աչքի չընկնող փաթեթավորում: Սակայն փաթեթի
վրա առկա փոքրիկ հաղորդագրությունը անմիջապես տեղյակ է պահում, թե որքան օգտակար հատկություններ
կան այդ 100 գրամ ապրանքի մեջ (օրինակ երկաթի և կալիումի առկայությունը՝ համեմատելով
այն կանաչեղենի, խնձորի հետ): Նույնիսկ, եթե Դուք չեք տիրապետում օտար լեզվի, Ձեզ համար
միանգամից պարզ է դառնում խոսքը ինչի մասին է: Դուք նկատեցիք, որ հաղորդագրությունը փաթեթի հետևի մասում չէ, այլ դիմացը, որպեսզի միանգամից նկատելի լինի: Իսկ գիտեք ինչու այս ապրանքը չունի հատուկ գունային տարբերով, գեղեցիկ, արտահայտիչ գամաներով փաթեթավորում: Քանի որ, եթե սա լիներ որևէ «բնական», որը լի կլիներ կոնսերվանտներով, այդ ժամանակ արտադրողները նրան հատուկ գեղեցիկ գրավիչ փաթեթավորում կտային՝ դրանով փորձելով գայթակղել գնորդին: Իսկ չամիչ փնտրողը և գնողը գիտի, թե այն ինչ է: Այս պարագայում մի փոքր հուշումը՝ դիմացի հաղորդագրությունը, ավելի է ոգևորում գնորդին գնում կատարել:
Հաջորդ օրինակը հարմարավետ փաթեթավորման օրինակ է:
Զիպ փականները շատ կիրառելի են փոքրածավալ կամ թեթև զանգվածով սորուն ապրանքների համար: Սա հարմարավետ է նաև 1 կիլոգրամ և ավել սորուն ապրանքների համար, օրինակ տարբեր տեսակի ալյուր, ձավարեղեն, ընդեղեն փաթեթավորելու համար: Ալյուրի համար զիպ փականների կիրառում ես չեմ հանդիպել մեր հայկական շուկայում, բայց ասեմ, որ այն բավական հարմար է կիրառման տեսանկյունից:
Սրան ավելացնենք նաև մի երկու հարմար կիրառելի բաղադրատոմս, գնումը խրախուսելու համար:
Հաջորդ օրինակները ավելի շատ աչքի են ընկնում, վառ գունային գամմաներով, որոնք ավելի շատ խանութում մյուս ապրանքներից տարբերվելու խնդիր են լուծում:
Եվս մեկ օրինակ, երբ հաշվի է առնվում ժամանակի թրենդները: «Աստղային
պատերազմներ» -ի սիրահարները հաստատ անտարբեր չեն անցնի: Նշեմ, որ նոր փաթեթավորումը
անմիջապես համընկավ ֆիլմի նոր սեզոնի հետ:
Օգտագործե՛ք այս փոքր դետալները, երբ խոսք է գնում փաթեթավորման
մասին: Փորձե՛ք միևնույն ժամանակ այնպես անել, որպեսզի փաթեթավորումը ևս արտացոլի Ձեր
ապրանքի առավելությունները:
Նման օրինակներ Ձեզ
դեռ էլի են սպասվում, այնպես որ՝ հետևե՛ք մեր
էջին: Կարդացեք AZat Marketing:
Եթե հավանեցիք նյութը,
կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий