10.12.2015

Լավագույն ցիտատները բրենդի մասին

Հիշե՛ք

Մեծ բրենդները պատահական չեն առաջացել:


Դուք հավանաբար շատ եք կադացել, թե ինչպես ստեղծել բրենդ կամ ինչպես ձևավորել բրենդինգի ռազմավարություն: Որպեսզի Ձեզ, հարգելի՛ ընթերցող, ես շատ չձանձրացնեմ բրենդինգի տեսություններով, ես ուղղակի Ձեզ կներկայացնեմ լավագույն ցիտատները, որոնք արել են հենց նույն այն մարդիկ, որոնք ստեղծել են խոշոր բրենդները: Իսկ հետևելով մեր էջին, Ձեզ առաջիկայում կծանոթացնեմ մի շարք բրենդների պատմությունների հետ: Օրինակ, ինչու՞ են մարդիկ սիրում IKEA- ն, կամ սպորտային ո՞ր ֆիրմայի կոշիկների ստեղծման հիմքում է դրված ոտքին հատուկ հարմարավետությամբ կրելու և առողջ քայլվածք ունենալու հայեցակարգը: Բայց սա հաջորդիվ:
Ւսկ հիմա պարզապես կարդացեք և հաշվի առեք այս խոսքերը Ձեր ապագա բրենդը ստեղծելիս:

            Ապրանքները ստեղծվում են գործարանում, իսկ բրենդները մարդկանց մտքում:

Ուոլթեր Լենդեր

Բրենդը ամբողջ աշխարհի իրական ունեցվածքի ամենաարժեքավոր մասն է՝ ինչ-որ մեկի մտքի մի հատվածը:
Ջոն Հեգարտի


Ինչպե՞ս է Ձեր բրենդը կամուրջ կառուցում Ձեր սպառողների, որոնք որ կան  և  նրանց միջև որոնց , որ ուզում են նրանք վերածվել:
Լաուրա Բուշչ

Ձեր բրենդը այն է, ինչ խոսում են մարդիկ Ձեր հետևից, երբ Դուք լքում եք սենյակը:
Ջեֆ Բեզոս

Բրենդը ապրանքի ոչ նյութական բաղադրիչների հավաքածուն է՝ անունը, փաթեթավորումը, գինը, պատմությունը, հեղինակությունը և թե ինչպես է այն գովազդվում:
Դավիթ Օգիլվի:



Բրենդի հայեցակարգ

Աշխարհում, երբ մարդիկ հետևում են Ձեր բիզնեսին, Դուք պետք է պարզապես առաջարկեք սպառողներին գնել Ձեր ապրանքները մրցակիցների ապրանքները գնելու փոխարեն ՝ առաջ բերելով ազդեցիկ պատճառներ:
Ջեկ Տրաուտ

Եթե Դուք չեք կարողանում առաջարկել ազդեցիկ պատճառ, ուրեմն առաջարկեք ավելի լավ գին:
Ջեկ Տրաուտ

Մեր կենսակերպը կամաց-կամաց դառնում է նորաձևության և ոճի զոհ: Հարցը միայն այն չէ, թե ինչ ոճով ենք մենք հագնվում, այժմ նաև մեր տունը, մեր վարած ավտոմեքենան, անգամ մեր կերած ուտելիքը ունի որոշակի ոճ և հետևում է նորաձևությանը:
 Ջոն Հեգարտի

Մի՛ մոռացեք նաև

Բրենդները անկում են ունենում, երբ չեն կատարում իրենց տված խոստումները:


Այժմ ներկայացնում եմ Ձեզ աշխարհի ամենաարժեքավոր բրենդների տասնյակը՝ իրենց շուկայական կապիտալով, ըստ Forbes-ի: 





#1    741.8 միլիարդ դոլար    























Комментариев нет:

Отправить комментарий