Հիշե՛ք
Մեծ բրենդները պատահական չեն առաջացել:
Դուք հավանաբար
շատ եք կադացել, թե ինչպես ստեղծել բրենդ կամ ինչպես ձևավորել բրենդինգի ռազմավարություն:
Որպեսզի Ձեզ, հարգելի՛ ընթերցող, ես շատ չձանձրացնեմ բրենդինգի տեսություններով, ես
ուղղակի Ձեզ կներկայացնեմ լավագույն ցիտատները, որոնք արել են հենց նույն այն մարդիկ,
որոնք ստեղծել են խոշոր բրենդները: Իսկ հետևելով մեր էջին, Ձեզ առաջիկայում կծանոթացնեմ
մի շարք բրենդների պատմությունների հետ: Օրինակ, ինչու՞ են մարդիկ սիրում IKEA- ն,
կամ սպորտային ո՞ր ֆիրմայի կոշիկների ստեղծման հիմքում է դրված ոտքին հատուկ հարմարավետությամբ
կրելու և առողջ քայլվածք ունենալու հայեցակարգը: Բայց սա հաջորդիվ:
Ւսկ հիմա պարզապես կարդացեք և հաշվի առեք այս խոսքերը Ձեր ապագա
բրենդը ստեղծելիս:
Ապրանքները
ստեղծվում են գործարանում, իսկ բրենդները մարդկանց մտքում:
Ուոլթեր Լենդեր
Բրենդը ամբողջ աշխարհի իրական ունեցվածքի ամենաարժեքավոր մասն
է՝ ինչ-որ մեկի մտքի մի հատվածը:
Ջոն Հեգարտի
Ինչպե՞ս է Ձեր բրենդը կամուրջ կառուցում Ձեր սպառողների, որոնք որ կան և նրանց միջև որոնց , որ ուզում են նրանք վերածվել:
Լաուրա Բուշչ
Ձեր բրենդը այն է, ինչ խոսում են մարդիկ Ձեր հետևից, երբ Դուք
լքում եք սենյակը:
Ջեֆ Բեզոս
Բրենդը ապրանքի ոչ նյութական բաղադրիչների հավաքածուն է՝ անունը,
փաթեթավորումը, գինը, պատմությունը, հեղինակությունը և թե ինչպես է այն գովազդվում:
Դավիթ Օգիլվի:
Բրենդի հայեցակարգ
Աշխարհում, երբ մարդիկ հետևում են Ձեր բիզնեսին, Դուք պետք է պարզապես առաջարկեք սպառողներին գնել Ձեր ապրանքները մրցակիցների ապրանքները գնելու փոխարեն ՝ առաջ բերելով ազդեցիկ պատճառներ:
Ջեկ Տրաուտ
Եթե Դուք չեք կարողանում առաջարկել ազդեցիկ պատճառ, ուրեմն առաջարկեք ավելի լավ գին:
Ջեկ Տրաուտ
Մեր կենսակերպը կամաց-կամաց դառնում է նորաձևության և ոճի զոհ: Հարցը միայն այն չէ, թե ինչ ոճով ենք մենք հագնվում, այժմ նաև մեր տունը, մեր վարած ավտոմեքենան, անգամ մեր կերած ուտելիքը ունի որոշակի ոճ և հետևում է նորաձևությանը:
Ջոն Հեգարտի
Մի՛ մոռացեք նաև
Բրենդները անկում են ունենում, երբ չեն կատարում իրենց տված
խոստումները:
Այժմ ներկայացնում եմ Ձեզ աշխարհի ամենաարժեքավոր բրենդների տասնյակը՝
իրենց շուկայական կապիտալով, ըստ Forbes-ի:
#1 741.8 միլիարդ դոլար |
Комментариев нет:
Отправить комментарий