17.02.2016

Սոցիալական մեդիայի արդյունավետության գնահատումը

   Մարքեթոլոգներ շարունակում են ծախսեր իրականացնել սոցիալական մեդիայի վրա՝ չնայած արդյունքների բացակայության: Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ շուկայագետների միայն 11.5%-ը կարող են ցույց տալ սոցիալական մեդիայի ազդեցությունը: Առաջիկա 5 տարիներին սպասվում է, որ մարքեթոլոգները կկրկնապատեն իրենց ծախսերը սոցիալական մեդիայի վրա, չնայած նրանց մեծամասնությունը չեն կարողանում ցույց տալ դրա ազդեցությունը իրենց բիզնեսի վրա: (ըստ Դելոիթ և Դյուք համալսարանի  Ֆուքուա բիզնես դպրոցի  տարեկան հաշվետվության, Մարքեթինգի Ամերիկյան Ասոցիացիա ):

   Ինտերնետ հարցումների համաձայն 289 մարքեթոլոգների պատասխանները վկայում են, որ այսօր սոցիալական մեդիայի վրա իրականացված ծախսերը կազմում եմ մարքեթինգային բյուջեների 10.6 %-ը, և այդ թիվը, ինչպես որ սպասվում է կարող է հասնել 20.9 %-ի 5 տարիների ընթացքում: Իսկ 2009 թվականին այդ թիվը կազմում էր 5.6%:
Դելոիթ և Դյուք համալսարանի  Ֆուքուա բիզնես դպրոց  տարեկան հաշվետվություն, Մարքեթինգի Ամերիկյան Ասոցիացիա 

    Չնայած աճող ծախսերին, հարցմանը մասնակցող մարքեթոլոգների գրեթե կեսը (47,9%)  հայտարարել է, որ նրանք դեռևս չեն կարողացել ցույց տալ  դրա ազդեցությունը իրենց բիզնեսի վրա: Հարցման մասնակցիների 40%-ից ավելին ասել են, որ նրանք զգում են դրա ազդեցիկությունը, բայց միևնույն ժամանակ ընդամենը 11. 5%-ն են վստահեցնում, որ կարող են ապացուցել դա քանակական արդյունքներով:
Ֆուքուայի պրոֆեսոր և հետազոտության մենեջեր Քրիսթին Մուրմանը ասել է, որ մարքեթոլոգները շարունակում են ծախսել սոցիալական  մեդիայի վրա՝ ելնելով դրա կարևոր նշանակությունից և հաճախորդների հետ անմիջական կապերի պահպանման տեսանկյունից: Սակայն նրանք որոշում են իրենց դոլարները ներդնել որոշակի ոլորտներում, ընկերությունների 62,6%-ը վկայում են, որ իրենք կշարունակեն ներդրումներ իրականացնել  բովանդակություն (content) ստեղծելու վրա և միայն 43,6% -ն են կենտրոնանում վերլուծություններ իրականացնելու վրա: Նա նաև ավելացնում է, որ վերլուծությունների անհրաժեշտությունն էլ բխում է սոցիալական մեդիայի ազդեցության արդյունավետության բարձրացման առումից:
 Սոցիալական մեդիայի ազդեցության արդյունավետութունը մարքեթինգային ռազմավարությունների վրա 1-7 բալային սանդղակով ըստ մարքեթոլոգների գնահատականների կազմել է միջինը 4.2:  Մուրմանը նշում է, որ, եթե ընկերությունները ուզում են իրոք լավ արդյունք ունենան սոցիալական մեդիայից, այն պետք է սերտ կապված լինի մարքեթինգի մյուս մասի հետ և բխի նրանից:

   Հետազոտությունից ևս մեկ հետևությունն այն է, որ ավանդական գովազդային ծախսերը  կունենան նվազում հաջորդ 12 ամիսների ընթացքում: Այնուամենայնիվ բջջային հավելվածներին ուղղված մարքեթինգային ծախսերը հաջորդ 3 տարիների  ընթացքում կաճեն 3 անգամ՝ կազմելով մարքեթինգային ընդհանուր բյուջեի 14,6%՝ 5,9%-ի փոխարեն: Ըստ Մուրմանի ահազանգող ցուցանիշ է այն, որ սպառողների գնումների, հաղորդակցության և սոցիալական մեդիայի թիմերի ինտեգրվածության ցուցանիշը կազմում է 3.4 բալ՝ 1-7 բալային սանդղակում, ինչը համաձայն 2015 թվականի փետրվարի հետազոտության կազմել է 3.7: Այս արդյունքը, ըստ Մուրմանի բխում է այն բանից, որ յուրաքանչյուր թիմ աշխատում է անկախ և ոչ թե համատեղ:

 Եթե հավանեցիք նյութը,  կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:

Կարդացե՛ք նաև՝

Օնլայն մարքեթինգի տենդենցները 2016 թվականին




Комментариев нет:

Отправить комментарий