08.12.2015

10 մարքեթինգային սխալներ, որոնցից պետք է խուսափել

Ձեզ եմ ներկայացնում 10 մարքեթինգային սխալներ, որոնցից պետք է խուսափել, եթե ցանկանում եք, որ Ձեր բիզնեսի արդյունավետությունը չընկնի: Եվ այսպես.

1.      Լինել ամեն ինչ բոլորի համար:


Դուք         չեք կարող լուծել ամենքի խնդիրները: Դուք ունեք թիրախային լսարան և հաճախորդի իդեալ: Սեգմենտավորեք Ձեր ցուցակը: Նպատակաուղղվեք «ամենաքաղցր» կտորի վրա:

2.      Փորձել Ձեր նպատակը իրականացնել միայնակ:

Ակտիվացրեք Ձեր ցանցը, հետևորդներին, Ձեր ազդեցիկ հետևորդներին կամ գործընկերներին, որոնք կօգնեն ներկայացնել Ձեր բրենդը: Թույլ տվեք նրանց ներառվել Ձեզ օգնելու գործընթացի մեջ՝ ստեղծելով և առաջ մղելով ոգևորող պատմություններ, խոշոր և ազդեցիկ բովանդակությամբ կամ օգտակար այլ ռեսուրսներով:

3.      Անտեսել SEO-ն: 

Եթե Դուք անտեսում եք SEO-ն, Դուք երբեք ցանցում չեք հայտնվի և Ձեր բիզնեսը չի ունենա առցանց հնարավորություններ, որոնք հարկավոր են որոնողական համակարգերին, որոնք էլ պետք է Ձեզ ճիշտ հաճախորդներ ուղարկեն:

4.      Հետևել ամեն նոր տենդենցին (թրենդին):

            Հավանաբար Դուք սկսում եք հետևել ամեն նոր տենդենցի՝ որդեգրելով նոր ռազմավարություն, չիրագործելով և ավարտին չհասցնելով նախորդը: Այս հանգամանքը կվնասի Ձեր մարքեթինգին և Ձեր թիմի կատարած աշխատանքը:


5.      Ձեր բրենդը անընդհատ առաջ մղել սոցիալական ցանցերում:

Ոչինչ այնքան ձանձրալի չէ, ես Ձեզ հավատացնում եմ, որքան Ձեզ ճաշի հյուրընկալված հյուրերը, որոնք խոսում են միայն իրենք իրենց մասին: Մի՛ եղեք նմանատիպը: Փոխարենը եղեք օգտակար, եղեք անկեղծ, այնպիսի բանով կիսվեք, որը օգտակար կդիտվի Ձեր  օգտվողների համար:

6.      Գովազդային թերթիկների տարածելը էլեկտրոնային փոստով:

Սխալ գործիքների տարածումը կնվազեցնի Ձեր գործի արդյունավետությունը: Ձեր գործի որակը և Ձեր արձագանքման ժամանակը կտուժի: Փոխարենը օգտագործեք կառավարման ավելի ճիշտ գործիք:

7.      Աշխատել և բխել տարբեր աղբյուրներից :

Արդյո՞ք Ձեր տեղեկատվությունը, Ձեր կայքը կամ ել PR  թիմը աշխատում են մի աղբյուրից:

8.      Չգնահատել և չչափել Ձեր ջանքերը:

Մշտապես գնահատեք և համեմատեք Ձեր ծրագրի իրագործման արդյունքները Ձեր գործունեության նախորդ փուլերի հետ:

9.       Ձեր մշտական հաճախորդներին մոռանալը:

Դուք անհանգստացած եք Ձեր արդյունքների աճի կամ նոր հեռանկարների բացման համար Ձեր վաճառքի շղթայում, բայց մոռանում եք նրանց, ովքեր այսօր Ձեզ վճարում են իրականում: Մի՛ անտեսեք Ձեր փաստացի հաճախորդներին և փորձեք նրանց մշտապես երջանիկ պահել, նաև մի չարաշահեք նրանց բարյացկամությունը:

10.   Դուք մոռանում եք նրանց հաջորդիվ դրդելու գործողությունների:

Արդյո՞ք Ձեր մասին տեղեկացվողները, ովքեր այցելում են Ձեր վեբ կայքը կամ սոցիալական Էջը, ի վերջո այցելոմ են Ձեր  խանութը:

            Մաղթում եմ Ձեզ հաջողություն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий