Shiseido-ն կոսմետիկայի ճապոնական բրենդ
է, որը ստեղծվել է 1872 թվականին ՝ Կայսերական ռազմածովային ուժերի դեղագետ Արինոբու
Ֆուկուհարայի կողմից:
Այն ի սկզբանե եղել է, որպես փոքր դեղատնային ցանց: Այդ ժամանակ
ճապոնացի կանայք մաշկի հարթեցման և անհրաժեշտ երանգի հաղորդման համար օգտագործում էին
սպիտակ կապար, որը հանգեցնում էր թունավորումների:
Դա ի նկատի ունենալով՝ Արինոբու Ֆուկուհարան ստեղծեց տոնային կրեմ՝ իրավիճակը փոխելու համար, ինչպես նաև հեղուկ տոներ և փափկեցնող լոսյոն Eudermine անվանումով:
Դա ի նկատի ունենալով՝ Արինոբու Ֆուկուհարան ստեղծեց տոնային կրեմ՝ իրավիճակը փոխելու համար, ինչպես նաև հեղուկ տոներ և փափկեցնող լոսյոն Eudermine անվանումով:
Իր հիմնադրման օրվանից ընկերության արտադրանքը եղել է բավականին
թանկ և դրանում շատ կարևոր միտք կար՝ գինը պետք է արտահայտեր որակը և որոշեր ֆիրմայի
կերպարը: Shiseido ֆիրմայի առաջնորդվում էր
հետևյալ սկզբունքով՝ ապրանքը, որը վաճառվում է առանց խորհրդի և օգտագործվում
է առանց դրանից հաճույք ստանալով ու առանց սպառողի բավարավածության, ապրանք համարվել
չի կարող:
Ճապոնացիները վստահ են, որ ցանկացած ընկերություն, ինչպես որ մարդը, ունի
որոշակի բնավորություն (ամեն դեպքում պետք է ունենա որոշակի բնավորություն): Shiseido-ի բնավորությունը
որոշվում էր մի քանի սկզբունքներով՝ որակ, խաղաղ գոյակցություն, բարգավաճում, հարգանք
բոլոր գնորդների նկատմամբ, անկեղծություն և կայունություն:
Մշտապես զարգանալով և կատարելագործվելով՝ 1923 թվականից Shiseido ապրանքանիշը սկսեց բացել խանութներ Ճապոնիայում, իսկ 1957 նաև Հոնկոնգում, Սինգապուրում և Թայվանում, 1965 թվականին՝ Ամերիկայում, 1968 թվականին՝ Իտալիայում: Ներկայիս դրությամբ ամբողջ աշխարհում հաշվվում է ավելի քան 25 000 խանութներ: 1927 թվականին ընկերությունը դառնալով բաժնետիրական ընկերություն, մինչ այսօր իր տեղը չի զիջում գեղեցկության շուկայում և առաջարկում է իր բրենդը Հյուսիսային Ամերիկայի և Եվրոպայի ինչպես դեղատներում, այնպես էլ խոշոր խանութներում, ինչպես նաև ասիական մանրածախ առևտրային կազմակերպություններում:
Հենց
սկզբից Fukuhara-Shiseido դեղատունը առանձնանում էր իր
անսովոր դիզայնով, օրինակ այնտեղ կային գազավորված ըմպելիքի փոքրիկ շատրվաններ,
այնտեղ մատուցում էին թեյ, իսկ հետագայում սկսեցին բաժանել նոթատետրեր, որտեղ
օգտակար բաղադրատոմսեր կային: Ի դեպ, այժմ էլ բոլոր ճապոնական դեղատներում կան
նման սարքավորումներ, որտեղից կարելի է անվճար զովացուցիչ ըմպելիք, ջուր խմել: Նման առևտրային մեթոդները այն ժամանակ դեռ
նոր էին ոչ միայն ճապոնացիների համար, այլև Եվրոպայի ժողովրդի համար:
Ապրանքատեսականին:
1888
թվականին Fukuhara-Shiseido սկսեց վաճառել առաջին ատամի մածուկը Ճապոնիայում, իսկ
1897 թվականին սկսեց վաճառել իր առաջին լեգենդար արտադրանքը՝ Eudermine լոսյոնը: Առաջին
տարաներն ու ապրանքի փաթեթներն էլ պայմանավորեցին բրենդի ապագա լոգոտիպը՝ ոչ մեծ
կամելիան: 1915 թվականին լոգոտիպը տպվեց արդեն օծանելիքի շշի վրա: Eudermine-ը մինչև այժմ էլ թողարկվում է և մինչ այժմ էլ
համարվում է ֆիրմայի ամենաշատ վաճառվող ապրանքատեսակը: Բացի այդ հեղուկը առաջին
ճապոնական կոսմետիկական միջոցն է, որի հիմքում գիտությունն է:
1906 թվականին հենց Shiseido-ն
է առաջարկել ճապոնացի կանանց օգտագործել մարմնագույն դիամփոշին սպիտակի փոխարեն:
1937 թվականին հիմնադրվեց
Shiseido-ի Camellia Club-ը՝ նախատեսված ամենահավատարիմ գնորդների համար: Այդ
ժամանակ այդ խմբի անդամ էր հանդիսանում յուրաքանչյուր 6-րդ ճապոնուհին: 1953
թվականին Shiseido-ն Տոկիոյում բացում է կոսմետոլոգիայի ինստիտուտ:
1987 թվականին Shiseido-ի գիտնականները
մշակեցին գիալուրային թթուն, որի միջոցով շատ արագ հնարավոր է բարձրացնել մաշկի
խոնավությունը:
Վերջին 25 տարիներին Shiseido ընկերությունը շատ է
զարգացել ու ընդլայնվել: Ֆիրման գնեց կոսմետիկայի այլ ֆիրմաների, օրինակ «Իսի
Միյակին»: Բացի այդ ընկերությունը մշակեց հատուկ տեխնոլոգիա, որի միջոցով կարելի է
նախապես ձևավորել յուրաքանչյուր անհատի սանրվածքն ու շպարը: Այժմ գոյություն ունի նաև համապատասխան app-ը, որը կարող եք ներբեռնել հեռախոսի մեջ և ինքնուրույն փորձարկումներ անել:
Ստեղծվեցին մի շարք գործարաններ՝ աշխարհի տարբեր անկյուններում: Իհարկե, բրենդը
շարունակեց անընդհատ նորացնել ապրանքատեսականին, որոնք կնոջը դարձնում էին առավել
հմայիչ: Այս քաղաքականությունն էլ բրենդին դարձրեց աշխարհում կոսմետիկայի
ամենահզոր բրենդներից մեկը:
Հետաքրքիր է իմանալ
Perfecting Lipstick-ը
առաջին շրթներկն էր , որը ուներ, այսպես կոչված ձգող էֆեկտ, որը շուրթերին
միաժամանակ հաղորդում է փափկություն, խոնավություն և հաղորդում է ծավալ:
Թողարկելով նոր
հավաքածուներ Shiseido-ն
թելադրում է նորաձևություն շպարի ոլորտում: Դեկորատիվ կոսմետիկայի բոլոր
մշակումների հիմքում ընկած է Advanced
Luminous Technology-ն, որը ընդունակ է մարդու մաշկին հաղորդել լույս: Բրենդը
համարվում է բնական գեղեցկության հոմանիշ, որն էլ ընկերությունը մշտապես ձգտում է
ընդգծել և ոչ թե ամեն անգամ նորից
ստեղծել:
Դիտեք բրենդի համարձակ գովազդային հոլովակներից մեկը:
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий