16.12.2015

Մի քիչ վիճակագրություն վաճառքի կազմակերպման մասին

  Ամերիկյան The Brevet Group ընկերությունը իրականացնում է վաճառքի մասնագետների վերապատրաստում, ամերիկյան  և այլ շուկաների ուսումնասիրություն, հետազոտություններ վաճառքի ոլորտում: 

   Օգտվելով վերոնշյալ աղբյուրներից առանձնացրել եմ Ձեզ համար հետաքրքիր վիճակագրություն կապված վաճառքի գործընթացի, նրա մասնակիցների  հետ: 

    Նույնիսկ եթե Դուք արդեն փորձառու մասնագետ եք կամ էլ նորեկ եք այս ոլորտում, շատ թվեր Ձեզ կզարմացնեն: Այսպիսով.

        Հաճախորդների հետ փոխազդեցությունների 92%-ը իրականացվում է հեռախոսով:



     
     Միջինում 8 հեռախոսազանգ կատարելու փորձ է պահանջվում արդյունքի հասնելու համար:

     Հեռախոսազանգ կատարելու լավագույն ժամանակահատվածը կեսօրն է՝ ժամը 4:00- 5:00 հատվածում:




       Վաճառքի 35-50 %-ը բաժին է ընկնում այն վաճառողին, ով առաջինն է արձագանքում:

  Հանդիպումներից հետո վաճառքների 80%-ը պահանջում է 5 հաջորդիվ հեռախոսազանգ, իսկ վաճառքի գործակալների 44%-ը հանձնվում է  հաջորդիվ արված առաջին իսկ անհաջող զանգից հետո:



     Հինգշաբթին լավագույն օրն է արդյունք ունենալու համար, իսկ չորեքշաբթին երկրորդ լավագույն օրը:

  ԱՄՆ-ում աշխատատեղերի մոտավորապես 13%-ը (8-ից 1-ը) ամբողջ դրույքով վաճառողի կամ վաճառքի գործակալի աշխատատեղեր են:

     Տարեկան մոտավորապես 1 միլիարդ դոլար ծախսվում է վաճառքի կազմակերպման և իրականացման ջանքերի վրա:

    Սովորական  ֆիրմաներում  վաճառքի գործակալների մեծ մասը առաջին իսկ անհաջող փորձից հետո հանձնվում է: 0- 500 աշխատող ունեցող ընկերություններում  միջինում 7 աշխատող է ներգրավված լինում սպառողների գնման որոշման կայացման հիմնական գործընթացում:

 Վաճառքի գործակալների 78%-ը օգտվում է սոցիալական ցանցերից մյուս գործակալներից առաջ անցնելու համար:

  Վաճառքի գործակալներից նրանք, ովքեր ակտիվորեն փնտրում են և օգտվում են վաճառքի նոր ուղիներից ու ձևերից 4-5 անգամ ավելի են վաստակում քան մյուսները:



    Հաճախորդների 91%- ը ասում է, որ որոշ ուղղորդումներ կտար վաճառողներին և միայն վաճառողների 11%-ն է հարցնում այդ խորհուրդները:

   Սպառողների միայն 13%-ն է հավատում, որ վաճառքի գործակալը հասկանում է իր կարիքները:

   Մարդկանց 55%-ը, ովքեր իրենց ապրուստը վաստակում են վաճառքի միջոցով, ճիշտ ջանքեր չեն գործադրում հաջողակ լինելու համար:

    Շարունակական վերապատրաստավորման կուրսերը մեկ աշխատողի հաշվով կարող է մեծացնել վաճառքի ծավալները 50%-ով:




  Միջին ընկերությունը տարեկան 10-15 հազար դոլար է ծախսում անհատ գործակալ վարձելու համար և ընդամենը 2000 դոլար նրա վերապատրաստավորման համար:

  Նոր գործակալին գործին հարմարվելու և առավել արդյունավետ գործելու համար անհրաժեշտ է 10 կամ ավել ամիսներ:

   Մշտական հաճորդները 6-7 անգամ քիչ ծախսատար են քան նորերը:

   Միջին ֆիրմաները տարեկան իրենց սպառողների 10-30%-ը կոցնում են:

  Ներկայացումներից հետո մասնակիցների միայն 63 %-ն է հիշում պատմական հատվածը և ընդամենը 5%-ն է մտապահում վիճակագրությունըJ

   Եթե Դուք դեռ կայանում եք այս ոլորտում, ուրեմն հետևություններ արեք այս թվերից: Եվ Դուք հեշտությամբ կարող եք Ձեր խնդիրների լուծումները գտնել, եթե մտածեք  այդ տոկոսները 100-ին հասցնելու ուղղությամբJ




Комментариев нет:

Отправить комментарий