Ժամանակն է կրկին ուշադրություն դարձնել որոշ վիճակագրական տվյալների
և կողմնորոշվել Ձեր հետագա անելիքների մեջ: Այժմ տենդենցները մի փոքր այլ են՝ «խելահեղ
ստեղծարար մարքեթինգային ժամանակաշրջանից» տեղափոխվում ենք «կանխատեսվող վերլուծության
և ամբողջական ծրագրային պլատֆորմների»: Դա հնարավորություն կտա ստեղծել
ազդեցիկ նոր բովանդակություն՝ փորձված տվյալների
հիման վրա, և այն մասշտաբային տարածել: Սակայն պետք է զգուշանալ մեծ տեղեկատվությունից
(big data) եկող ինֆորմացիայից, որպեսզի ճիշտ կողմնորոշվենք, որ հաճախորդներն են մեզ
համար կարևոր:
«Եկե՛ք համատեղ նայենք
մարքեթինգի ապագային, որպեսզի Ձեր ապրանքանիշերը կարողանան օգտվել ժամանակակից տենդենցների
առավելություններից ու ըստ այդմ էլ կառուցեն և պահպանեն ուժեղ բրենդներ»
Անդրեաս վոն դեր Հեյթ
ավագ գործադիր,
մարքեթինգի փորձագետ,
կառավարիչ և մարզիչ
Մարդիկ գնալով ընտրություն կատարելու ավելի մեծ հնարավորություններ են ունենում ( նույնը կարելի է ասել մարքեթոլոգների մասին), քանի որ տեղեկատվությունը շատ շատ է: Զուգահեռաբար, մարդիկ ուզում են հնարավորինս քիչ ժամանակ ծախսեն ընտրություն անելու վրա, թե որն է իրենց համար ճիշտը: Փոխարենը, նրանք ուզում են անհատականացված և խելամիտ խորհրդատվություն, որը պատշաճ կլինի իրենց կարիքներին ու պահանջմունքներին՝ ճիշտ ժամանակին ու տեղում արված:
CRM-ի բարդ գործիքների կիրառումը, ինչպիսին են Insightly, Zoho, Hubspot կամ Nimble, նույնիսկ փոքր և միջին ընկերությունները կարող են օգտվել
տվյալների հարստությունից: Այդ տվյալները, ծրագրային ապահովման գործիքները և կառավարման
համակարգերը հնարավորություն կտան հավաքել, միավորել, կառուցել և վերլուծել համապատասխան
տվյալները և մտքեր գեներացնել, դրանք համապատասխանեցնել արդեն գոյություն ունեցող և
նոր թիրախային խմբերի հետ՝ նրանց ինտեգրելով վաճառքի և մարքեթինգային ռազմավարությունների
մեջ ու վերջում անել եզրակացություններ ապագա անելիքների վերաբերյալ: Իհարկե, խոշոր
ընկերությունները կարող են ավելի բարդ CRM լուծումներ իրականացնել:
Երիտասարդների 72%-ը Facebook-ի օգտատերեր են, 31%-ը Pinterest-ի օգտատերեր են, իսկ 28%-ը Instagram-ի
օգտատերեր են: Instagram-ի օգտատերերի 59%-ը
ամենօրյա օգտվողներ են, LinkedIn-ի օգտատերերի 22%-ը ամենօրյա օգտվողներ են (աղբյուրը՝ PewResearch study):
Անկասկած սոցիալական ցանցերը շատ ուժեղ գործիք են դեպի վեբ կայքերը
հաճախելիություն ապահովելու առումով: Սոցիալական ցանցերի կիրառումը, որը վերջին
2-3 տարիներին շատ կարևոր է դարձել, պետք է ամբողջովին ընդգրկված լինի յուրաքանչյուր
ընկերության մարքեթինգի և իրացման ռազմավարությունների մեջ: 2016 թվականին հատկապես
B2B հատվածի համար մեծանալու է LinkedIn-ի դերը՝ առաջ անցնելով Twitter-ին և Facebook-ին: Պատմություններ պատմելը պետք է դառնա յուրաքանչյուր մարքեթոլոգի
արդիական խնդիրը: Ուզում ե՞ք Ձեր բրենդը հաջողի սոցիալական ցանցերում՝ պատմություններ
պատմե՛ք:
Լավագույն ապրանքնանիշերը լավագույն կիրացվեն, եթե «լսեն» իրենց
սոցիալական մեդիայի լսարանին ամբողջովին ընդգրկվեն այդ տիրույթում (մասնակցեն քննարկումներին,
հարց պատասխաններին, անհատական խորհրդատվություն իրականացնեն, ակտիվ պահեն լսարանը):
2015 թվականին,
մայիս ամսին Google-ը հայտարարեց, որ Google-ի
որոնումների մեծ մասը 10 երկրներում, ներառյալ ԱՄՆ և Ճապոնիան, իրականացվում
է բջջային սարքավորումների միջոցով, քան համակարգիչներով:
Հետևաբար խելամիտ մարքեթոլոգները
ավելի մեծ ներդրումներ կանեն բջջային սարքավորումներին ուղղված մարքեթինգի մեջ, ինչպես
նաև կկողմնորոշվեն այն թիրախային լսարանի վրա,
որը որոշվում է տեղադիրքը բացահայտելու տեխնոլոգիաների հիման վրա, ինչպիսն են iBeacons և RFIDs:
Օրինակ, 313 Somerset-ը առևտրային
մոլ է Սինգապուրում, որը տեղակայված է Somerset
մետրոկայարանի մոտ: Այն առաջինն է, որ կիրառել է բջջային գովազդային արշավ՝ հաճախորդների
տեղադիրքի կողմնորոշման հիման վրա: Համաձայն 313 Somerset-ի գովազդային արշավի, Tring313 app օգտագործողներից նրանք, ովքեր մտնում են առևտրային
մոլի տարածքի մեջ՝ 50-500 մետր շառավղով, կարող
են վաճառքի կուպոնների և զեղչերի մասին առաջինը
տեղեկանալ: Առևտրային մոլի մանրածախ առևտրականները փաստում են, որ շնորհիվ այդ app-ի
վաճառքի ծավալները աճել են 46%-ով:
Սմարթֆոն օգտագործողների 36 %-ը օգտվում են նամակագրության համապատասխան ծրագրերից, ինչպիսին
են WhatsApp,
Kik կամ Apple-ի imessage ծրագրերը:
Բոլոր սոցիալական հարթակները այժմ
ունեն նամակների փոխանակման բաղադրիչներ, և դրանց կարևորությունը ժամանակի ընթացքում
ավելի է մեծանում մարքեթինգային նպատակները իրականացնելու տեսանկյունից: Facebook-ի համար WhatsApp-ը և messenger-ը առավել
կիրառելի են արևմուտքում, Չինաստանում կիրառելի է WeChat-ը, Ճապոնիայում Line-ը, իսկ
Հարավային Կորեայում KakaoTalk: Բոլոր
ծրագրերն էլ ունեն իրենց ծանրակշիռ դերը շուկայում:
Այս ծրագրերը իրենցից մեծ հնարավորություններ են ներկայացնում
նրանց համար, ովքեր կարող են նման առավելությունից օգտվելով՝ այդ ծրագրերի բեռնումը
եկամուտի աղբյուրի վերածել:
Չնայած խաղերն ու նամակագրության ժամանակ առկա զանազան պիտակները
(stickers) այս տեսանկյունից ծառայում են եկամտի աղբյուր, բայց այն ստեղծողները օրեցօր
նոր ձևեր են մշակում եկամտի ներուժի ավելացման առումով:
Օրինակ, WeChat-ը գերակշիռ դեր ունի m-commerce-ի մեջ: Այն այնպիսի
հզոր արդյունքի է հասել, ինչպես որ իր օգտատերերը կարող են այս հարթակի շնորհիվ կինոյի
տոմսեր պատվիրել, տաքսի ծառայություն պատվիրել, անգամ կատարել կոմունալ վճարումներ,
մի բան որ արևմուտքում հազիվ շոշափում են նման հարթակների առավելությունները: ԻԴԵԱ-Կարո՞ղ
են չէ մեր հայ մասնագետները մշակել նման լոկալ, մեր երկրի մասշտաբով օգտագործման համակարգ,
որը ունենալ նման գործառույթներ, ի վերջո այդ մասնագետներին հաջողվել է ստեղծել «Zangi»: Այսօր մենք ապրում ենք մի ժամանակ, որ եթե զբաղված օրվա թոհուբոհի
մեջ անգամ մի բան մոռանանք, ապա մեր հեռախոսը հաստատ չենք մոռանա:
Նախորդ հոդվածներից մեկում արդեն խոսել եմ արհեստական ինտելեկտների
մասին, որոնց հնարավորությունները ժամանակի ընթացքում անընդհատ աճում են:
Տարեց տարի մենք ավելի շատ անձնական օգնականներ կունենանք, այսպես
կոչված «Chatbots»-երի տեսքով: Արդեն գոյություն ունեցող «Chatbots»-ները կդառնան
ավելի խելացի, ինչպես օրինակ, Amazon-ի Alexa-ն, Apple-ի Siri-ն
կամ Microsoft-ի Cortana-ն: Շուտով դրանք կկարողանան օգտատերերին անհատականացված կոմերցիոն
առաջարկներ անել, իսկ Դուք չզարմանաք, քանի որ որոնման հարցով անգամ Ձեզ օգնելով՝ այս
համակարգերը առաջ կանցնեն անգամ Google-ից:
Շարունակեք կամ էլ , եթե անգամ չեք արել ուրեմն սկսեք վիդեո
նկարահանումներ անել՝ պատմելով պատմություններ: Ըստ կանխատեսումների 2019 թվականի վիդեո
հոլովակներից եկող ինտերնատային թրաֆիկը 80%-ով աճելու է ամբողջ սպառողների ինտերնետային թրաֆիկի համեմատ
(2014 թվականին այն կազմել
է 64%):
Մարքեթոլոգները իրենց ուշադրությունը կսկսեն առավել կենտրոնացնել
վիդեո տեսահոլովակների վրա, որոնք կներակայացվեն ֆիրմային կայքերում կամ բլոգներում: Նրանք իրենց գործունեությունը առավել կկենտրոնացնեն այնպիսի հարթակների վրա, որոնք
ապահովում են ավելի իրական ինտեգրացիա հաճախորդների հետ ՝ չաթի և վիդեոհոլովակների
դիտման միջոցով, ինչպես օրինակ, Periscope-ը կամ Meerkat-ն է:
Սպասե՛ք ավելի...
Եթե հավանեցիք նյութը, կիսվեք Ձեր ընկերների հետ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий