Ու կրկին արտաքին գովազդի վառ օրինակներ, որոնք
անտարբեր չեն թողնի անցորդներին:
KitKat-ը ամեն տեղ
և ամենուր մի բան է ուզում հասկացնել, և, կարծես թե, նա դրա համար ամեն պայման ստեղծում
է:
Սոցիալական
այս գովազդը ճիշտ և տեղին է տեղադրված, այսինքն, եթե գինի եք խմում պետք չէ մեքենա
վարել: Ես իրենց փոխարեն Drink , Don’t drive ավելի մեծ տառերով կգրեի, քանի որ գովազդի
իրական նպատակն է վարորդներին զգուշացնել ալկոհոլի չօգտագործման հանգամանքը վարելիս:
Անգլիական Mini Cooper փոքրածավալ
ավտոմեքենաների գովազդը շատ հաջողված է: Այն փոքրածավալ ավտոմեքենա լինելուց բացի ցուցադրում
է, որ կարող է շատ տարողունակ լինել:
Ճապոնական շաքարավազի ապրանքանիշը խոստանում է
իր սպառողին քաղցր ժպիտ իր սպիտակ շաքարավազե գդալով:
Եվ վերջում
կրկին հնարամիտ ճապոնացիները իրենց առաջատար տեխնոլոգիաներով:
SoftBank բջջային օպերատոր ներկայացնող ճապոնական ընկերության և
Aldebaran Robotics ֆրանսիական ընկերության համատեղ մշակմամբ ստեղծված SoftBankRobot Pepper- ը, որը աշխարհում առաջին անհատական ռոբոտն է, որը արտահայտում է էմոցիաներ: Այն, որպես անձնական օգնական կարող է ներկայացնել, գովազդել ընկերության արտադրանքը կամ ծառայությունները:
SoftBank բջջային օպերատոր ներկայացնող ճապոնական ընկերության և
Aldebaran Robotics ֆրանսիական ընկերության համատեղ մշակմամբ ստեղծված SoftBankRobot Pepper- ը, որը աշխարհում առաջին անհատական ռոբոտն է, որը արտահայտում է էմոցիաներ: Այն, որպես անձնական օգնական կարող է ներկայացնել, գովազդել ընկերության արտադրանքը կամ ծառայությունները:
Դիտեք նաև տեսահոլովակը:
Комментариев нет:
Отправить комментарий