09.12.2015

Արտաքին գովազդ 2


   Ու կրկին արտաքին գովազդի վառ օրինակներ, որոնք անտարբեր չեն թողնի անցորդներին:

   Հնդկական մասնավոր IndiGo ավիաընկերությունը իր տեղական չվերթները գովազդելու հետաքրքիր և շահագրգիռ պատճառ է գտել: Հուսով եմ, կարիք չկա տեքստը թարգմանելուJ


   
      KitKat-ը ամեն տեղ և ամենուր մի բան է ուզում հասկացնել, և, կարծես թե, նա դրա համար ամեն պայման ստեղծում է:



        Սոցիալական այս գովազդը ճիշտ և տեղին է տեղադրված, այսինքն, եթե գինի եք խմում պետք չէ մեքենա վարել: Ես իրենց փոխարեն Drink , Don’t drive ավելի մեծ տառերով կգրեի, քանի որ գովազդի իրական նպատակն է վարորդներին զգուշացնել ալկոհոլի չօգտագործման հանգամանքը վարելիս:




         Անգլիական Mini Cooper փոքրածավալ ավտոմեքենաների գովազդը շատ հաջողված է: Այն փոքրածավալ ավտոմեքենա լինելուց բացի ցուցադրում է, որ կարող է շատ տարողունակ լինել:



         Nice to meet you-  Iced to meet you-Գովազդում է McDonald’s-ը իր սառը սուրճը:


        Ճապոնական շաքարավազի ապրանքանիշը խոստանում է իր սպառողին քաղցր ժպիտ իր սպիտակ շաքարավազե գդալով:      



     Եվ վերջում կրկին հնարամիտ ճապոնացիները իրենց առաջատար տեխնոլոգիաներով:
 SoftBank  բջջային օպերատոր ներկայացնող ճապոնական ընկերության և
  Aldebaran Robotics  ֆրանսիական  ընկերության համատեղ մշակմամբ ստեղծված  SoftBankRobot Pepper- ը, որը աշխարհում առաջին անհատական ռոբոտն է, որը արտահայտում է էմոցիաներ: Այն, որպես անձնական օգնական կարող է ներկայացնել, գովազդել ընկերության արտադրանքը կամ ծառայությունները:




Դիտեք նաև տեսահոլովակը:


Комментариев нет:

Отправить комментарий