H&M-ը հանդիսանում
է տղամարդկանց, կանանց և երեխաների համար նախատեսված տարբեր տեսակի ոչ թանկ հագուստների
մանրածախ առևտրում մասնագիտացված շվեդական ընկերություն: Ընկերությունը վաճառում է
նաև գեղարարական միջոցներ, կոշիկներ և այլ պարագաներ: Այս հսկա տեսականու ստեղծման
և մշակման համար աշխատում են հարյուրավոր դիզայներներ: H&M-ը աշխարհի խոշորագույն
մանրածախ ցանցերից է և ամենախոշորը Եվրոպայում:
Ամեն ինչ սկսվել է 1947 թվականին, շվեդական Վեստերոս (Västerås)
քաղաքում, որտեղ ոմն Էրլինգ Փերսոնը հիմնադրել է ընկերությունը, որը զբաղվում էր բացառապես
կանացի հագուստի վաճառքով: Այն կոչվում էր Hennes, որը շվեդերենից թարգմանաբար նշանակում
է «նրան» (կնոջը):
1968 թվականին Փերսոնը ձեռք է բերում Mauritz Widforss խանութը,
որը այդ ժամանակ զբաղվում էր ձկնորսության և որսորդության համար նախատեսված հագուստի
և պարագաների վաճառքով: Հիմնական նպատակն էր ձեռք բերել տարածք Ստոկհոլմում, և զուգահեռ
նաև ընդլայնվեց տեսականին: Այսպիսով՝ առաջացավ Hennes & Mauritz՝, որը զբաղվում
է կանանց և տղամարդկանց հագուստի վաճառքով:
Անցյալ դարի 70-ականների սկզբին ընկերության խանութները հանդիպում
էին ոչ միայն Շվեդիայում, այլև Արևմտյան Եվրոպայի այլ երկրներում՝ սկզբից Նորվեգիայում,
այնուհետև Մեծ Բրիտանիայում, Գերմանիայում և այլն:
80-ականներին ընկերության ղեկավարությունը անցնում է Էրլինգի
որդուն՝ Ստեֆան Փերսոնին: Վերջինիս էլ պատկանում է հենց ոչ թանկ արտադրանքի (բայց ոչ
ի հաշիվ որակի) վաճառքի գաղափարը: Սկսվում է H&M ապրանքանիշի տարածումը ամբողջ
աշխարհում: Այդ ժամանակ էլ ծնվում է «Նորաձևություն
և որակ լավագույն գնով» կարգախոսը («Fashion
and quality at the best price):
Այսօր H&M բրենդը մտնում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների
լավագույն 100-յակի մեջ: 2009 թվականին Interbrands ցուցակում այն զբաղեցրել է 21-րդ տեղը և գնահատվել է 15 միլիարդ
դոլար: Իսկ ընկերության ամբողջական անվանման մասին շատ քիչ են հիշում:
Այսօր H&M խանութները (այդ թվում և ֆրանչայզինգի հիմքով
ստեղծված խանութները) հանդիպում են աշխարհում գրեթե ամենուրեք, նրանց թիվը հաշվվում
է արդեն 1000-ներով և դեռ աճում է: Ընկերությունում աշխատում են տասնյակ հազարավոր
մարդիկ:
Ընկերության շտաբ-գրասենյակը գտնվում է Ստոկհոլմում (Շվեդիա):
Հետաքրքիր է իմանալ.
1999 թվականին Գերմանիայում մեկնարկեց Կլաուդիա Շիֆերի մասնակցությամբ
գովազդային արշավը: Նրա հետ առաջացան անսովոր խնդիրներ՝ ցուցափեղկերը ջարդվում էին,
պաստառները գողանում էին: Ընկերության տնօրինությունը հարկադրված պաշտոնապես հայտարարություն
տարածեց, համաձայն որի բոլոր ցանկացողները կարող էին անվճար ստանալ պաստառ մինչև գովազդային
արշավի ավարտը, որն էլ ի վերջո վերջ դրեց վանդալիզմին: Մի խոսքով, չար լեզուները վկայում
են, որը պաստառների գողությունը հատուկ բեմադրություն էր ավելորդ ուշադրություն գրավելու
համար:
Դիտե՛ք ֆիրմայի ամանորյա
գովազդային հոլովակը, որտեղ գլխավոր դերերում է հանրահայտ Katy Perry-ին:
Комментариев нет:
Отправить комментарий