21.12.2015

Ինտերնետ հասարակություն: Ինչի՞ց պետք է զգուշանալ և ինչի՞ց պետք է օգտվել:

Սպառողական հեղափոխություն

   Ամբողջ աշխարհը այժմ գտնվում է սպառողական հեղափոխության ժամանակաշրջանի միջանկյալ հատվածում: «Forrester research»-ը դրան տվել է «սպառողի դար» անվանումը:
   Մենք ապրում ենք մի ժամանակաշրջանում, երբ սոցիալական կայքերում տեղադրված մի մասսայական հաղորդագրությունը կարող է մեծ աղմուկ առաջացնել, որը կարող ՝ վտանգել Ձեր բրենդի հեղինակությունը կամ էլ գցել ընկերության արժեթղթերի գինը: Բայց միևնույն ժամանակ սա նաև այնպիսի ժամանակաշրջան է, երբ մի սպառողը կարող է այնպիսի պատմություն պատմել, որը կարող է ոչ միայն առաջ հրել Ձեր բիզնեսը, այլև նոր ապրանքի հզոր արշավի գաղափար տալ:
   Ըստ «Harvard BusinessReview»-ի, եթե սպառողը արդեն հաջողված փորձ ունի Ձեր բրենդի հետ, նա 140%-ով ավելի շատ է հակված կրկնելու այդ փորձը: Իսկ ըստ «Vision Critical 2015 Study», արդեն 2 անհաջող փորձ ունեցած հաճախորդների 42%-ը արդեն հրաժարվում է տվյալ բրենդից:
    Մեկ սպառողն էլ անգամ կարող է պատճառ դառնալ  Ձեր բրենդի անհաջողությանը:
  Միլիարդավոր մարդիկ այժմ կապված են միմյանց հետ ցանցի միջոցով: Նրանք ստեղծում են իրենց կարծիքների փոխանակման, Ձեր բրենդի ընկալման, Ձեր ապրանքների և ծառայությունների վերաբերյալ սեփական մտավոր համակարգը՝ խաղալով Ձեր ընկերության ճակատագրի հետ: Ձեր բիզնեսը կամ պետք է ընդունի այդ սպառողներին կամ էլ պետք է «մահանա»:
 Յուրաքանչյուր ընկերություն կարող է սպառողական հեղափոխության ժամանակաշրջանը վերածել մեծ հնարավորության՝ ի օգուտ իր բիզնեսի:
 Հարկավոր չէ հեռու նայել, որպեսզի կարողանաք տեսնել սպառողական հեղափոխության իրականությունը: Աշխարհի ամենամեծ մանրածախ առևտրականը ոչինչ չի արտադրում և չունի իրական խանութ (խոսքը Amazon-ի մասին է), ինչպես նաև հյուրանոցային համարների ամրագրմամբ զբաղվող աշխարհի խոշորագույն ընկերությունը չունի իր սեփական հյուրանոցը (խոսքը AirBnB-ի մասին է):
  Եվս մեկ օրինակ: Մի քանի տարի առաջ Gene Friedman's նյույորքյան տաքսի ընկերությունը գնահատվում էր 1 միլիարդ ամերիկյան դոլար: Նա ուներ  1 000 սեփական մեդալյոններ (մեդալյոնը ամերիկյան լիցենզիան է, որը թույլ է տալիս քաղաքում տաքսի գործածել), յուրաքանչյուր մեդալյոնը՝ 1000 դոլար արժողությամբ: Այնուհետև ի հայտ եկավ  Urban-ը (Urban-ը Սան-Ֆրանցիսկոյում հիմնադրված միջազգային ընկերություն է, որը ստեղծել է բջջային ծրագիր  մասնավոր, անհատ տաքսի վարորդների փնտրման, պատվիրման և վճարում իրակականցնելու հնարավորությամբ, ավելի մանրամասն կարող եք կարդալ այստեղ)   և  Gene Friedman's ընկերությունը կորցրեց իր կարողության 40%-ը: Ի՞նչ կարող է մեզ տալ այս դասը: Սա միայն բարձր տեխնոլոգիայի արդյունք չէր, որը միավորեց մարդկանց, իրենց պահանջմունքների շուրջ, սա շատ ավելին էր: Urban-ը ընկերություն էր, որը միավորեց հաճախորդի ուժը իր բիզնես մոդելի հիմնական մասի հետ: Այս հայեցակարգը չի վախենում, թե մարդիկ ինչ կխոսեն իր ապրանքների կամ ծառայությունների մասին, այս հայեցակարգը ուղղակիորեն կախում ունի դրանից: Յուրաքանչյուրը ցանկանում է իմանալ, թե ինչու Urban-ի վարորդները, ունենալով 3.5 կամ ավելի ցածր վարկանիշ, շատ քիչ են: Նրանք կամ շատ արագ բարձրացնում են իրենց որակը  կամ էլ անհետանում են, որովհետև սպառողներն են այդպես ցանկանում և ասում:
  Գործակալները շատ հաճախ կուրորեն հավատում են իրենց տվյալներին՝ big data, իրենց վերլուծություններին և հաճախ սխալ ուղղությամբ կատարում ներդրումները: Նրանք պնդում են, որ կարիք չունեն խոսել, հարցնել սպառողներին, քանի որ արդեն տիրապետում են այդ տեղեկատվությանը: Սակայն իրականությունը այն է, որ big data-ի ամենաշահութաբեր ընկերություններն էլ խոսում են իրենց սպառողների հետ: 
  Բոլորովին կապ չունի ինչ որակի և մասշտաբի տվյալների եք տիրապետում, ցանկացած նոր գործ, կամ արշավ սկսելուց առաջ կամ որ նույնն է Ձեր բիզնես մարտավարությունը փոխելուց առաջ պետք է խոսեք Ձեր սպառողի հետ: Եվ սա անում են big data տնօրինող կազմակերպությունների շատ փոքր մասը: Ըստ IDC-ի 2012 թվականի ուսումնասիրություններով big data-ի պոտենցիալ օգտակար տեղեկատվության ընդամենը 0.5%-ն է ենթարկվում վերլուծության:  Սպառողների փոխհարաբերությունների կառավարման համակարգը(CRM), հասարարական, լրատվական վերլուծությունների տվյալները մեզ ապահովում են պոտենցիալ տենդենցների, տեսությունների, գաղափարների կայուն հոսք: Մեր խնդիրն է այդ մեծ աղմուկից բացահայտել ամենամեծ, ամենաուժեղ ազդանշանը, որը ցույց կտա ճիշտ ճանապարհը: Մյուս խնդիրն այն է, որ մեզ օգտակար տեղեկատվությունը մեկ տեղում չէ: Այն գալիս է սոցիալական  ցանցերի տարբեր վերլուծականներից և ոչ թե գեղեցիկ կերպով տեղակայված մեկ ֆայլից:
   Միևնույն ժամանակ Դուք պետք է ամեն օր կարևոր որոշումներ կայացնեք Ձեր բիզնեսի համար: Հետևաբար Ձեզ անհրաժեշտ է մեկը, ով Ձեզ ճիշտ կհասկանա, և ում Դուք ճիշտ կհասկանաք, ով կխոսի Ձեր լեզվով: Դուք պետք է խոսեք մարդկանց հետ, ովքեր էլ Ձեզ կօգնեն այդ ազդանշանը գտնել:
   Պետք է հիշել, որ ցանկացած big data-տվյալի հետևում մարդ է կանգնած՝ Ձեր սպառողը, և այդ մարդկանցից յուրաքանչյուրի հետ կապված պատմություն կա: Եվ Դուք պատրավոր եք այդ պատմությունը ընկալել մինչև այդ սպառողին հետազոտությունից դուրս հանելը: Ավելի վատ է լինում, երբ Դուք առհասարակ ջնջում եք բազայից՝  նրա պատմությունը ևս կորցնելով ըդմիշտ:

Շարունակությունը հաջորդիվ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий