Սպառողական հեղափոխություն
Ամբողջ աշխարհը այժմ գտնվում է սպառողական
հեղափոխության ժամանակաշրջանի միջանկյալ հատվածում: «Forrester research»-ը դրան տվել
է «սպառողի դար» անվանումը:
Մենք ապրում ենք մի ժամանակաշրջանում,
երբ սոցիալական կայքերում տեղադրված մի մասսայական հաղորդագրությունը կարող է մեծ աղմուկ
առաջացնել, որը կարող ՝ վտանգել Ձեր բրենդի հեղինակությունը կամ էլ գցել ընկերության
արժեթղթերի գինը: Բայց միևնույն ժամանակ սա նաև այնպիսի ժամանակաշրջան է, երբ մի սպառողը կարող է այնպիսի պատմություն պատմել, որը կարող է ոչ միայն առաջ հրել Ձեր բիզնեսը,
այլև նոր ապրանքի հզոր արշավի գաղափար տալ:
Ըստ «Harvard BusinessReview»-ի, եթե սպառողը արդեն հաջողված փորձ ունի Ձեր բրենդի հետ, նա 140%-ով ավելի
շատ է հակված կրկնելու այդ փորձը: Իսկ ըստ «Vision Critical 2015 Study», արդեն 2 անհաջող
փորձ ունեցած հաճախորդների 42%-ը արդեն հրաժարվում է տվյալ բրենդից:
Մեկ սպառողն էլ անգամ կարող
է պատճառ դառնալ Ձեր բրենդի անհաջողությանը:
Միլիարդավոր մարդիկ այժմ կապված են միմյանց
հետ ցանցի միջոցով: Նրանք ստեղծում են իրենց կարծիքների փոխանակման, Ձեր բրենդի ընկալման,
Ձեր ապրանքների և ծառայությունների վերաբերյալ սեփական մտավոր համակարգը՝ խաղալով Ձեր
ընկերության ճակատագրի հետ: Ձեր բիզնեսը կամ պետք է ընդունի այդ սպառողներին կամ էլ
պետք է «մահանա»:
Յուրաքանչյուր ընկերություն
կարող է սպառողական հեղափոխության ժամանակաշրջանը վերածել մեծ հնարավորության՝ ի օգուտ
իր բիզնեսի:
Հարկավոր չէ հեռու նայել,
որպեսզի կարողանաք տեսնել սպառողական հեղափոխության իրականությունը: Աշխարհի ամենամեծ
մանրածախ առևտրականը ոչինչ չի արտադրում և չունի իրական խանութ (խոսքը Amazon-ի մասին
է), ինչպես նաև հյուրանոցային համարների ամրագրմամբ զբաղվող աշխարհի խոշորագույն ընկերությունը
չունի իր սեփական հյուրանոցը (խոսքը AirBnB-ի մասին է):
Եվս մեկ օրինակ: Մի քանի
տարի առաջ Gene Friedman's նյույորքյան տաքսի ընկերությունը գնահատվում էր 1 միլիարդ
ամերիկյան դոլար: Նա ուներ 1 000 սեփական մեդալյոններ
(մեդալյոնը ամերիկյան լիցենզիան է, որը թույլ է տալիս քաղաքում տաքսի գործածել), յուրաքանչյուր
մեդալյոնը՝ 1000 դոլար արժողությամբ: Այնուհետև ի հայտ եկավ Urban-ը (Urban-ը Սան-Ֆրանցիսկոյում հիմնադրված միջազգային
ընկերություն է, որը ստեղծել է բջջային ծրագիր մասնավոր, անհատ տաքսի վարորդների փնտրման, պատվիրման
և վճարում իրակականցնելու հնարավորությամբ, ավելի մանրամասն կարող եք կարդալ այստեղ)
և Gene Friedman's ընկերությունը կորցրեց իր կարողության
40%-ը: Ի՞նչ կարող է մեզ տալ այս դասը: Սա միայն բարձր տեխնոլոգիայի արդյունք չէր,
որը միավորեց մարդկանց, իրենց պահանջմունքների շուրջ, սա շատ ավելին էր: Urban-ը ընկերություն
էր, որը միավորեց հաճախորդի ուժը իր բիզնես մոդելի հիմնական մասի հետ: Այս հայեցակարգը
չի վախենում, թե մարդիկ ինչ կխոսեն իր ապրանքների կամ ծառայությունների մասին, այս
հայեցակարգը ուղղակիորեն կախում ունի դրանից: Յուրաքանչյուրը ցանկանում է իմանալ, թե
ինչու Urban-ի վարորդները, ունենալով 3.5 կամ ավելի ցածր վարկանիշ, շատ քիչ են: Նրանք
կամ շատ արագ բարձրացնում են իրենց որակը կամ
էլ անհետանում են, որովհետև սպառողներն են այդպես ցանկանում և ասում:
Գործակալները շատ հաճախ
կուրորեն հավատում են իրենց տվյալներին՝ big data, իրենց վերլուծություններին և հաճախ
սխալ ուղղությամբ կատարում ներդրումները: Նրանք պնդում են, որ կարիք չունեն խոսել,
հարցնել սպառողներին, քանի որ արդեն տիրապետում են այդ տեղեկատվությանը: Սակայն իրականությունը
այն է, որ big data-ի ամենաշահութաբեր ընկերություններն էլ խոսում են իրենց
սպառողների հետ:
Բոլորովին կապ չունի ինչ որակի և մասշտաբի տվյալների եք տիրապետում,
ցանկացած նոր գործ, կամ արշավ սկսելուց առաջ կամ որ նույնն է Ձեր բիզնես մարտավարությունը
փոխելուց առաջ պետք է խոսեք Ձեր սպառողի հետ: Եվ սա անում են big data տնօրինող կազմակերպությունների
շատ փոքր մասը: Ըստ IDC-ի 2012 թվականի ուսումնասիրություններով big data-ի պոտենցիալ
օգտակար տեղեկատվության ընդամենը 0.5%-ն է ենթարկվում վերլուծության: Սպառողների փոխհարաբերությունների կառավարման համակարգը(CRM),
հասարարական, լրատվական վերլուծությունների տվյալները մեզ ապահովում են պոտենցիալ տենդենցների,
տեսությունների, գաղափարների կայուն հոսք: Մեր խնդիրն է այդ մեծ աղմուկից բացահայտել
ամենամեծ, ամենաուժեղ ազդանշանը, որը ցույց կտա ճիշտ ճանապարհը: Մյուս խնդիրն այն է,
որ մեզ օգտակար տեղեկատվությունը մեկ տեղում չէ: Այն գալիս է սոցիալական ցանցերի տարբեր վերլուծականներից և ոչ թե գեղեցիկ
կերպով տեղակայված մեկ ֆայլից:
Միևնույն ժամանակ Դուք պետք
է ամեն օր կարևոր որոշումներ կայացնեք Ձեր բիզնեսի համար: Հետևաբար Ձեզ անհրաժեշտ է
մեկը, ով Ձեզ ճիշտ կհասկանա, և ում Դուք ճիշտ կհասկանաք, ով կխոսի Ձեր լեզվով: Դուք
պետք է խոսեք մարդկանց հետ, ովքեր էլ Ձեզ կօգնեն այդ ազդանշանը գտնել:
Պետք է հիշել, որ ցանկացած
big data-տվյալի հետևում մարդ է կանգնած՝ Ձեր սպառողը, և այդ մարդկանցից յուրաքանչյուրի
հետ կապված պատմություն կա: Եվ Դուք պատրավոր եք այդ պատմությունը ընկալել մինչև այդ
սպառողին հետազոտությունից դուրս հանելը: Ավելի վատ է լինում, երբ Դուք առհասարակ ջնջում
եք բազայից՝ նրա պատմությունը ևս կորցնելով
ըդմիշտ:
Շարունակությունը հաջորդիվ...
Комментариев нет:
Отправить комментарий