Facebook-ը իրականում որպես
ընկերություն չէ ստեղծված : Այն ստեղծված է իրականացնելու սոցիալական առաքելություն
, այն է՝ աշխարհը դարձնել առավել բաց և կապակցված:
Մարկ Ցուկենբերգ
Մի փորձեք Facebook –ի միջոցով առաջ մղել ձեր ընկերության
առաջարկները ուղղակիորեն: Մարդիկ Facebook են մտնում շփվելու համար: Կենտրոնացեք հեղինակություն և վստահություն
ստեղծելու վրա՝ տարածելով ամենօրյա թարմ և յուրահատուկ տեղեկատվություն: Մարդկանց առաջ
մղեք դեպի Ձեր էջը և ոչ թե անմիջապես Ձեր կոմերցիոն առաջարկները: Դուք կարող եք ստեղծել
«սեղմված» էջ անմիջապես Facebooky- ի Ձեր էջի մեջ Wooboxi-ի միջոցով: Դուք կարող եք Ձեր հետևորդներին
ուղղակի էլեկտրոնային նամականերով ներկայացնել Ձեր առաջարկները և առաջ մղել անհատական հարմարեցված լսարան ստեղծելով (CustomAudience Ads):
Պատասխանե՛ք Ձեր հետևորդների հարցերին, ովքեր հարցեր
են թողնում Ձեր ֆեյսբուքյան էջին:
Կատարե՛ք կանոնավոր որոշակի ժամի հաղորդագրություններ
(փոստեր), որպեսզի Ձեր հետևորդները իմանան Դուք երբ եք լինում օնլայն: Հետազոտեք օրվա
առավել աշխույժ ժամանակահատվածը, գտնելու օպտիմալ ժամանակահատվածը, երբ Ձեր հետևորդները
լինում են օնլայն և կատարեք հաղորդագրություններ:
Տեղադրեք նկարներ անհատական ցիտատներով, որոնցով
Դուք հանդես եք գալիս: Որպեսզի մարդիկ միշտ հիշեն Ձեզ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий