Ձեզ բաժին է ընկել վաճառող խորհրդատուի
դժվարին և պատասխանատու գործը, և Դուք չեք կողմնորոշվում,
թե ինչպես գրավել Ձեր սպառողների ուշադրությունը: Իսկ միգուցե՞ Ձեզ գայթակղիչ բոնուսներ
են խոստացել վաճառքի ավելացման դեպքում: Ուրեմն, հետևեք այս խորհուրդներին, որպեսզի
Ձեր ջանքերը ապարդյուն չլինեն:
Ձեզ համար առանձնացրել եմ 8 կարևորագույն սկզբունքներ, որոնց պետք է հետևեք,
եթե ստանձնել եք ապրանք վաճառելու կարևոր և լուրջ գործը: Այսպիսով.
Պետք է իմանալ ամեն ինչ Ձեր ապրանքի մասին:
Հարկավոր է լիարժեք իմանալ ապրանքի տեխնիկական հատկությունները,
որակը, նյութերը, արտադրությունը, արտադրման երկիրը, օգտակարությունը, կիրառելիությունը
և այլն:
Անհրաժեշտ է ունենալ հստակ ուղեցույց Ձեր վաճառքի գործընթացի մասին:
Դա կարող է իրենից ներկայացնել որոշակի պլան, օրինակ, ապրանքը
ներկայացնել, փորձարկել, պատմել ապրանքի մասին, դիմել սպառողին, որպեսզի նա ինքը օգտագործի
կամ փորձարկի, եթե հատուկ փաթեթավորում ունի, ապա կարելի է նմուշը փորձարկել, և գնումը
կատարելուց հետո, իրականացնել փաթեթավորում, լուծել առաքման հետ կապված հարցերը, եթե
դրանք առկա են: Այս ամենի ընթացքում պահպանել բարեկիրթ և հաճելի սպասարկման էթիկան:
Ժպտացե՛ք, և, եթե 100 անգամ էլ պետք լինի, շնորհակալություն հայտնեք անկախ ամեն ինչից:
Հղեք հարցեր Ձեր գործընթացի հետ կապված ու դեռևս չբացահայտված խնդիրներին:
Սա ինքներդ Ձեզ հարցեր ուղղելու մի գործընթաց է,
որպեսզի Դուք պարզեք, արդյո՞ք տիրապետում եք ողջ ինֆորմացիային, որը կարող է հետաքրքրել
գնորդին՝ կապված ապրանքի որակական հատկությունների, մինչև անգամ Ձեր խանութների ցանցերում
առկա ապրանքային մնացորդների մասին ինֆորմացիայի հետ:
Մի թերագնահատեք Ձեր սպառողների գիտելիքները, նրանք կարող են բավականին տեղեկացված և գիտուն լինել:
Սրա մասին
ավելորդ կհամարեմ որևէ բան գրել J
Մի արեք այնպես, որ նմանատիպ խնդիրները համեմատելով՝ դրանք վերագրեք Ձեզ կամ որ նույնն է տաք նմանատիպ լուծումներ, ամեն ինչ տարբեր կարող է լինել տարբեր իրավիճակներից և տարբեր ժամանակներից ելնելով:
Հնարավոր է նույն Ձեր խանութում մեկ այլ վաճառող խորհրդատու
նմանատիպ ապրանքը վաճառել որոշակի պայմաններով: Սակայն Դուք պետք է մշտապես զգոն լինեք՝
արդյո՞ք Ձեր իրավիճակը կրկնվում է: «Ես դրա մասին ինչ-որ տեղ լսել եմ, միևնույն խնդիրը...միևնույն լուծումը», այս ամենը կարող է
խաբուսիկ լինել, ամեն ինչ անհատական է:
Մի հորինեք չեղած բաներ, հեքիաթներով մի խաբեք:
Եթե ինչ
որ բանի վրա վստահ չեք, ավելի լավ է ճշտել, քան սուտ հորինել: Հիշե՛ք, սպառողը կարող
է վերադառնալ:
Մի թվարկեք հնարավորություննները, այլ այն լուծումները առաջարկեք, որոնք կցանկանար լսեր սպառողը
ապրանքը ձեռք բերելիս:
Խորհրդատվական վաճառքի բանալին ապրանքի գնի հիմնավորումն է՝ նրա օգուտների վրա կենտրոնանալով:
Եվ վերջում. Ձեր հաճախորդների մեջ կարճաժամկետ հեռանկարներ տեսնելու փոխարեն (այսինքն, վաճառեցինք ապրանքը, և վերջ), տեսե՛ք նրանց մեջ երկարաժամկետ գործընկերների:
Комментариев нет:
Отправить комментарий