08.12.2015

8 ոսկե կանոն վաճառող-խորհրդատուի համար

Ձեզ բաժին է ընկել վաճառող խորհրդատուի դժվարին և պատասխանատու գործը, և Դուք չեք կողմնորոշվում, թե ինչպես գրավել Ձեր սպառողների ուշադրությունը: Իսկ միգուցե՞ Ձեզ գայթակղիչ բոնուսներ են խոստացել վաճառքի ավելացման դեպքում: Ուրեմն, հետևեք այս խորհուրդներին, որպեսզի Ձեր ջանքերը ապարդյուն չլինեն:
Ձեզ համար առանձնացրել եմ  8 կարևորագույն սկզբունքներ, որոնց պետք է հետևեք, եթե ստանձնել եք ապրանք վաճառելու կարևոր և լուրջ գործը: Այսպիսով.

Պետք է իմանալ ամեն ինչ Ձեր ապրանքի մասին:

Հարկավոր է լիարժեք իմանալ ապրանքի տեխնիկական հատկությունները, որակը, նյութերը, արտադրությունը, արտադրման երկիրը, օգտակարությունը, կիրառելիությունը և այլն:

Անհրաժեշտ է ունենալ հստակ ուղեցույց Ձեր վաճառքի գործընթացի մասին:

Դա կարող է իրենից ներկայացնել որոշակի պլան, օրինակ, ապրանքը ներկայացնել, փորձարկել, պատմել ապրանքի մասին, դիմել սպառողին, որպեսզի նա ինքը օգտագործի կամ փորձարկի, եթե հատուկ փաթեթավորում ունի, ապա կարելի է նմուշը փորձարկել, և գնումը կատարելուց հետո, իրականացնել փաթեթավորում, լուծել առաքման հետ կապված հարցերը, եթե դրանք առկա են: Այս ամենի ընթացքում պահպանել բարեկիրթ և հաճելի սպասարկման էթիկան: Ժպտացե՛ք, և, եթե 100 անգամ էլ պետք լինի, շնորհակալություն հայտնեք անկախ ամեն ինչից:

Հղեք հարցեր Ձեր գործընթացի հետ կապված ու դեռևս չբացահայտված խնդիրներին:

 Սա ինքներդ Ձեզ հարցեր ուղղելու մի գործընթաց է, որպեսզի Դուք պարզեք, արդյո՞ք տիրապետում եք ողջ ինֆորմացիային, որը կարող է հետաքրքրել գնորդին՝ կապված ապրանքի որակական հատկությունների, մինչև անգամ Ձեր խանութների ցանցերում առկա ապրանքային մնացորդների մասին ինֆորմացիայի հետ:

Մի թերագնահատեք Ձեր սպառողների գիտելիքները, նրանք կարող են բավականին տեղեկացված և գիտուն լինել:

Սրա մասին ավելորդ կհամարեմ որևէ բան գրել J

Մի արեք այնպես, որ նմանատիպ խնդիրները համեմատելով՝ դրանք վերագրեք Ձեզ կամ որ նույնն է տաք նմանատիպ լուծումներ, ամեն ինչ տարբեր կարող է լինել տարբեր իրավիճակներից և տարբեր ժամանակներից ելնելով:

Հնարավոր է նույն Ձեր խանութում մեկ այլ վաճառող խորհրդատու նմանատիպ ապրանքը վաճառել որոշակի պայմաններով: Սակայն Դուք պետք է մշտապես զգոն լինեք՝ արդյո՞ք Ձեր իրավիճակը կրկնվում է: «Ես դրա մասին ինչ-որ տեղ լսել եմ, միևնույն խնդիրը...միևնույն լուծումը», այս ամենը կարող է խաբուսիկ լինել, ամեն ինչ անհատական է:

Մի հորինեք չեղած բաներ, հեքիաթներով մի խաբեք:

Եթե ինչ որ բանի վրա վստահ չեք, ավելի լավ է ճշտել, քան սուտ հորինել: Հիշե՛ք, սպառողը կարող է վերադառնալ:

Մի թվարկեք հնարավորություննները, այլ այն լուծումները առաջարկեք, որոնք կցանկանար լսեր սպառողը ապրանքը ձեռք բերելիս:

Խորհրդատվական վաճառքի բանալին ապրանքի գնի հիմնավորումն է՝ նրա օգուտների վրա կենտրոնանալով:

     Եվ վերջում. Ձեր հաճախորդների մեջ կարճաժամկետ հեռանկարներ տեսնելու փոխարեն (այսինքն, վաճառեցինք ապրանքը, և վերջ), տեսե՛ք նրանց մեջ երկարաժամկետ գործընկերների:

Комментариев нет:

Отправить комментарий