Իսկ Ձեր մտքով կանցնե՞ր: Մարդատար տրանսպորտային միջոցների վրա գովազդային հաղորդագրությունների
ստեղծարար մոտեցումները անտարբեր չեն թողնի սովորական մարդկանց:
«Domestos» ապրանքանիշը իր մաքրող միջոցների օգտակարությունը ցույց է տվել ուղևորատար
ավտոբուսի վրա՝ բավականին արտահայտիչ կերպով առանձնացնելով ավտոբուսի սպիտակ («մաքուր»)
և մոխրագույն («կեղտոտ») հատվածները:
Երկիրը- Իրան
Եկեք ու մի հավատացեք, որը այս հսկա ուղևորատարը Duracell մարտկոցներով չի աշխատումJ
Գովազդային գործակալությունը- Ogilvy & Mother
Երկիրը- Նոր Դելի, Հնդ
Specsavers ընկերությունը, որը
արտադրում է օպտիկական ակնոցներ ու կոնտակտային լինզաներ և համապատասխան ծառայություններ
է մատուցում, արտահայտիչ պատկերի միջոցով ցանկանում է ցույց տալ իր արտադրատեսակների
կարևորությունը, և որ դրանց բացակայությունը ինչ հետևանքներ կարող է թողնել:
Գովազդային գործակալությունը- Smart
Երկիրը- Ավստրալիա
Community First ընկերության հաղորդագրությունը
՝ «Մեր ֆիքսված հիպոթեքային վարկը զարմանալիորեն շատ ճկուն է»: Ճկունության շատ արտահայտիչ
պատկերավորում:
Գովազդային գործակալությունը- Ideas Corp
Երկիրը- Ավստրալիա
Այս ապրանքանիշը վաճառում է քաշը
նվազեցնող և վերահսկող ծրագրեր:Եթե հետաքրքրի,
կարող եք կարդալ այստեղ՝ Weight Watchers J
Գովազդային գործակալությունը- Lowe
Երկիրը- Նիդեռլանդ
Շարունակելի
Комментариев нет:
Отправить комментарий