Հարգելի՛ ընթերցող, ուսումնասիրելով տարբեր աշխարհամասերում և երկրներում աշխարհահռչակ բրենդների
մարքեթինգային ռազմավարությունները, գովազդային արշավները, կազմակերպած միջոցառումները
և նրանց հաշվետվությունները, ես Ձեզ համար առանձնացրել եմ մի շարք մարքեթինգային գաղափարներ,
որոնք կարող եք ինքներդ որդեգրել Ձեր կազմակերպության կամ էլ բիզնեսի առաջիկա ծրագրերում:
Սրանք կլինեն Ձեզ համար ուղղակի վառ օրինակներ, որոնք կարող եք տեղայնացնել կամ անհատականացնել Ձեր բիզնեսի համար: Իսկ եթե
առանձին խորհրդատվության կարիք ունենաք կարող եք գրել Azat
Marketing- ի ֆեյսբուքյան էջին:
Օգտագործեք էմոցիաներ սպառողական վարքագիծը փոխելու համար: (LIFEBUOY, Հնդկաստան):
Ձեր թիրախային լսարանին ավելի մոտիկ դառնալու համար նրանց նպատակները կապեք Ձեր
բրենդի հետ: ( PEPSI Չինաստան)
Ավելի ստեղծարար մոտեցում ցուցաբերեք Ձեր սպառողների խնդիրները արտահայտելու, ի ցույց դնելու հարցում: (ALZHEIMER’S Նոր Զելանդիա)
Երբեմն հրաժարվեք միջնորդներից, վաճառեք անմիջական (ուղղակի) և ավելի արդյունավետ: ( AUSSIEFARMERS DIRECT Ավստրալիա)
Կիրառեք նոր տեխնոլոգիաներ ամենօրյա խնդիրները լուծելիս, որպեսզի կյանքը ավելի
հեշտացնեք: ( BAIDUCHOPSTICKS Չինաստան)
Կապվեք ավելի մեծ բրենդների հետ, որպեսզի նրանք Ձեզ օգնեն Ձեր բիզնեսի ավելի արագ
և հեռանկարային աճին: (DISNEYENGLISH SCHOOLS Չինաստան)
Երբեմն ավանդական լուծումները ավելի ոգևորիչ են լինում: ( LUCKYIRON FISH Վիետնամ)
Ձեր սպառողների համար Ձեր ապրանքը օգտագործելու նոր պատճառներ գտեք: (MOABEER Նոր Զելանդիա)
Օգտվելով տվյալների բազաներից անհատականացրեք Ձեր սպառողներին և հատուկ
կապեր ստեղծեք
նրանց հետ: Նրանք իրենց հերթին կօգնեն առաջ մղել Ձեր բիզնեսը: (XIAOMIMIBAND Չինաստան)
Գտեք այն ընդհանուր մասը, որը ընկած է Ձեր բրենդի հաղորդագրության հիմքում և Ձեր
լսարանի հետաքքրրությունների շրջանակում: ( KEMPINSKI Դուբայ)
Թող Ձեր բրենդը դառնա դեսպան՝ հասրակության որևէ ոլորտում կարևոր առաքելություն
կատարելով: ( VLISCO Գանա)
Օգտագործեք վճարովի լրատվության ուժը սպառողների սովորույթներն ու վարքագիծը փոխելու
համար: (STOP
THE SHOP Լիբանան)
Մտածեք նոր փաթեթավորում ստեղծելու ուղղությամբ: ( AXE Եգիպտոս)
Օգտագործեք մշակութային ժառանգությունը Ձեր նեղ տարածաշրջանային շուկան շահելու
համար (օրինակ, եթե մարզային այլ քաղաք կամ շուկա եք ուզում ներթափանցել): (GUINESS Աֆրիկա)
Առաջարկեք ամբողջական լուծումներ հատկապես այն սեգմենտին, որը դրա կարիքը ունի: ( FARMFROM A BOX Եթովպիա)
Комментариев нет:
Отправить комментарий