15.12.2015

Մարքեթինգային նոր գաղափարներ Ձեր բիզնեսի համար 2016 թվականին (շարունակությունը)

   Հարգելի՛  ընթերցող ներկայացնում եմ «Մարքեթինգայիննոր գաղափարներ Ձեր բիզնեսի համար 2016 թվականին» հոդվածի շարունակությունը:

   Ներգավվեք սպառողներին այս լուրջ աշխարհի մեջ հումորի միջոցով: (KULULAAIRLINES ՀԱՀ)

   Ներկայացրեք Ձեր ապրանքը հնարավորինս պարզ և հասանելի սպառողի համար: (KEEPOD Իսրայել)

   Օգտագործեք Ձեր թափոնները՝ տալով դրանց ավելի նորարարական կիրառություն և դարձնելով դրանք նախընտրելի: (RATHAKA ՀԱՀ)

   Ավանդական ապրանքները վերադիզայնավորեք ավելի ժամանակակից ոճով: (MELLOWCABS ՀԱՀ)

   Ցույց տվեք անհատական սպառողին, որ իր կարիքները համամարդկային են, գլոբալ են: (SHIKUN& BINUI Իսրայել)

   Երբ ընտրությունը շատ է  լինում մարդիկ մնում են այն բանի հետ, որին միշտ ճանաչել են, բաց մի թողեք Ձեր մշտական սպառողներին: (L’OREAL Ֆրանսիա)
 
     Հիմնավորեք Ձեր բրենդը նոր լսարանին: (VOLVO Մեծ Բրիտանիա)

   Ապահովեք բրենդի կենդանի ալիք Ձեր նոր և գոյություն ունեցող սպառողներին ակտիվացնելու համար: (MEDIAMARKT Գերմանիա)
 
   Կառուցեք բրենդի հասարակություն, որտեղ մարդիկ կիսում են միմյանց նախընտրությունները, ձգտումները և կրքերը: (RAPHACYCLE CLUBS Մեծ Բրիտանիա)

   Ունեցեք նպատակ, վարեք մարտավարություն, եղեք յուրահատուկ, եղեք տարբեր: (BREWDOGBEER Մեծ Բրիտանիա)
 
   Առաջարկեք մտքեր, լուծումներ, խմբավորեք հնարավորությունները՝ ավելի լավը երևելու համար: (EGOBOOSTBY SUPERMOOD Ֆինլանդիա)
 
   Ցույց տվեք, թե որքան իրական են մարդիկ , նրանց պրոֆեսիոնալ և ոչ պրոֆեսիոնալ կողմերը: (HONDA Մեծ Բրիտանիա)
 
   Ստեղծեք սպառողների միջև մրցակցություն՝  նրանցից նոր մտահղացումներ և գաղափարներ կորզելու համար: (IKEA Շվեդիա)

  Վերցրեք Ձեր իսկ հաջողված հայեցակարգը և այն ավելի լավը դարձրեք, առաջ գնացեք: (ONEFINE STAY Մեծ Բրիտանիա)


  Ստեղծեք ակումբներ Ձեր սպառողների համար, ովքեր օգտվում են Ձեր ապրանքներից: (RASPBERRY PI MAKER CLUBS Մեծ Բրիտանիա)

  
  Մի վաճառեք Ձեր ապրանքը, վաճառեք Ձեր բրենդը՝ այն կապելով մեծ գաղափարի հետ: (REDBULL BREAK DANCE Իտալիա)
 

  Գտեք Ձեր բրենդի լավագույն կողմը առավել ընդգծելու ճանապարհ: (MCDONALD’S  ԱՄՆ)
 
  Փոխեք Ձեր բրենդի ուղղվածությունը, այն սառը, տեխնոլոգիական լինելուց դարձրեք հօգատար, մարդկանց մասին մտածող բրենդ: (SAMSUNG Արգենտինա)

   Եվ կրկին ու կրկին: Ստեղծեք զգայական կապ Ձեր լսարանի հետ կապվելու համար: (NIVEA Բրազիլիա)

   Առավել ձանձրալի երևույթները դարձրեք հետաքրքիր, առողջ սնունդին վերագրեք մի փոքր հումոր: (GEICO ԱՄՆ)

x

Комментариев нет:

Отправить комментарий